تیمور غیاثی: در دوهای سرعت پیروز نمی شویم، حدادی در آسیا مدال می گیرد

به گزارش مجله گرگانلند، پیشکسوت دوومیدانی معتقد است باید فدراسیون در ماده هایی چون پرتاب ها و پرش ها که ورزشکارن بااستعدادی در کشور وجود دارند، سرمایه گذاری کند تا این رشته به مدال برسد.

تیمور غیاثی: در دوهای سرعت پیروز نمی شویم، حدادی در آسیا مدال می گیرد

به گزارش خبرنگاران، فصل مسابقات فضای بازی دوومیدانی با برگزاری لیگ به خاتمه رسید و ورزشکاران وارد فصل ریکاوری و بدنسازی شده اند تا به تدریج خود را برای حضور در بازی های داخل سالن آماده نمایند.

تیمور غیاثی در خصوص برگزاری لیگ دوومیدانی در بخش زنان و مردان به خبرنگاران گفت: خارج از فصل هستیم و نمی توان توقع رکوردهای خوبی داشت اما خوشبختانه مسابقات با نظم و بدون حاشیه برگزار گردید. اسپانسرهای خوبی هم آمدند و یاری کردند چون دوومیدانی رشته ای مقرون به صرفه برای اسپانسرها است و مثل فوتبال و بسکتبال هزینه بالایی ندارد. ورزشکاران و فدراسیون در فصل زمستان برنامه ریزی می نمایند تا با نیروی خوبی وارد فصل آینده شوند و تا بازی های آسیایی با قدرت جلو بروند. دلم روشن است که جوانان خوب خواهند شد و دوومیدانی مدال آوری می نماید.

او در خصوص حضور ورزشکارانی چون احسان حدادی و حسن تفتیان در لیگ بیان نمود: آنها باید شرکت می کردند. خوشبختانه که این اتفاق هم افتاد و تشویق و انگیزه ای برای ورزشکاران دیگر بود. از طرفی مسابقات اروپایی هم تعطیل است، اما لیگ ما به علت المپیک دیرتر برگزار گردید و نتوانستیم نتایج دلخواهی را به دست بیاوریم. البته به آقای حدادی کاملا امیدوارم و قول می دهم در بازی های آسیایی سال آینده اگر آسیب نبیند، طلا می گیرد.

غیاثی در خصوص دوهای سرعت بیان نمود: هیچ زمان در دوهای سرعت آسیا موفقیت نداشتیم و نخواهیم داشت، چون دونده ها قوی شده اند. ورزشکار چینی در المپیک زیر 10 ثانیه دوید و به فینال رسید. بنابراین باید روی پرتاب ها و پرش ها سرمایه گذاری کنیم که نیروهای خوبی داریم و خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

این پیشکسوت دوومیدانی به برنامه ریزی برای جوانان اشاره نمود و گفت: جوانانی که الان رکوردهای خوبی زده اند و در مسابقات جهانی شرکت کردند، به مرور وارد تیم بزرگسالان می شوند اما زمان می برد. ورزشکاری که در رده جوانان رکورد زده به راحتی در بزرگسالان مدال نمی گیرد، چون شرایط فرق دارد اما به مرور خوب می شوند و رو می آیند. قول می دهم که سال آینده بهتر خواهند شد. فدراسیون هم برای آنها برنامه ریزی نموده است تا پیشرفت نمایند و در رده بزرگسالان به مدال برسند.

غیاثی در خاتمه گفت: امیدوارم دوومیدانی با حمایت رسانه ها به سر منزل مقصود برسد، چون ورزشکاران و مسئولان بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشند. از طرفی با حضور آقای سجادی در وزارت ورزش که از جنس ورزش و دوومیدانی است قطعا نگاه ویژه ای به این رشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1345

به "تیمور غیاثی: در دوهای سرعت پیروز نمی شویم، حدادی در آسیا مدال می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمور غیاثی: در دوهای سرعت پیروز نمی شویم، حدادی در آسیا مدال می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید