توییتر یک ویژگی تازه را می آزماید ، امکان نمایش توییت ها بر اساس ترتیب زمانی دلخواه کاربر

به گزارش مجله گرگانلند، توییتر یک قابلیت تازه را مورد آزمون قرار می دهد که بر اساس آن ترتیب توییت های نمایش داده شده برای کاربران قابل تغییر است.

توییتر یک ویژگی تازه را می آزماید ، امکان نمایش توییت ها بر اساس ترتیب زمانی دلخواه کاربر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آزمون نو به کاربران یاری می نماید بر اساس یک برنامه تعیین بعضی توییت ها را دنبال نمایند.

این گزینه در حال حاضر در اختیار کاربران iOS است و آنها را قادر می نماید که بلافاصله پس از ارسال توییت هایی که به وسیله یک الگوریتم مهم منتشر شده، توییت ها را به ترتیب زمانی معکوس تغییر می دهند.

این شبکه اجتماعی اعلام نمود در حال حاضر تعداد کمی از کاربران iOS به این قابلیت دسترسی دارند، چرا که قابلیت مذکور فعلا در سطح آزمایشی قرار گرفته است.

توییتر در بیانیه ای در این خصوص گفت: گاهی اوقات شما می خواهید آخرین توییت ها را ببینید.ما در حال آزمایش یک راه برای شما برای دستیابی به نوعی جدول زمانی هستیم که مشاهده توییت ها به دلخواه کاربر را آسان تر می نماید.

به نظر می رسد این ویژگی آزمایشی نخستین گام برای تحقق وعده های اخیر توییتر است که در ماه سپتامبر اعلام شده بود. این شرکت از اواخر تابستان رونمایی از جدول زمانی دلخواه کاربران در توییتر را وعده داده بود.

در آن موقع، توییتر تنظیمات Show the best tweets first را به روز کرد، به طوری که زمانی که آن را به حالت Off انتخاب می کنید، در ترتیب معکوس، فقط توییت افرادی که دنبال می کنید نمایش داده می گردد. اما این روند احتیاج به ایجاد تغییر در تنظیمات برنامه داشت. ویژگی نو توییتر به کاربران امکان می دهد راهی ساده و معقول برای دسترسی به جدول زمانی را فراهم نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1682

به "توییتر یک ویژگی تازه را می آزماید ، امکان نمایش توییت ها بر اساس ترتیب زمانی دلخواه کاربر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر یک ویژگی تازه را می آزماید ، امکان نمایش توییت ها بر اساس ترتیب زمانی دلخواه کاربر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید