برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با 7 هزار و 198 مشخصه درسی

به گزارش مجله گرگانلند، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان مرکزی امتحانات خاتمه نیمسال دوم در بیشتر واحد های دانشگاهی به صورت مجازی و با 7هزار و 198 مشخصه درسی برگزار گردید.

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با 7 هزار و 198 مشخصه درسی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

حسین مظاهری در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در اراک درباره نحوه برگزاری آزمون های مجازی نیمسال دوم 99-98، ترم تابستان و امتحان جامع در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: همه امتحانات رشته های غیر پزشکی از 31 خرداد 99 تا 26 تیر در چهار هفته در چهار نوبت، نخست ساعت 8 تا 10، نوبت دوم ساعت 11 تا 13، نوبت سوم ساعت 14 تا 16 و نوبت چهارم از ساعت 17 تا 19 برگزار گردید.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اضافه کرد: امتحانات مجازی انتها نیمسال دوم در 10 واحد دانشگاهی استان به صورت مجازی و در دو واحد و چهار مرکز آموزشی به دلیل آماده نبودن زیرساخت های فنی و نیز شرایط سفید از نظر ویروس کووید 19 به صورت حضوری برگزار گردید.

این استاد دانشگاه اعلام کرد: قبل از شروع امتحانات به صورت مجازی برای آشنایی و آمادگی دانشجویان چند بار امتحان مجازی آزمایشی برگزار کردیم تا دانشجویان با نحوه دریافت کردن سئوال و نیز بارگذاری پاسخنامه آشنا شوند.

رئیس شورای تخصصی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه آزمون مجازی برای نخستین بار در این دانشگاه برگزار می گردد، گفت: نخستین دانشگاه در سطح استان مرکزی بودیم که پیروز شدیم با همکاری و همراهی حوزه IT، استادان کارکنان و دانشجویان و با کمترین مشکل فنی امتحانات نیمسال دوم99-98 را با 7هزار و 198 مشخصه درسی به صورت مجازی برگزار کنیم.

برگزاری امتحانات رشته های پیراپزشکی به صورت مجازی

مظاهری با بیان اینکه امتحانات انتها نیمسال دوم99-98 رشته های پیراپزشکی به صورت مجازی برگزار می گردد، اضافه کرد: از یکم مرداد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای اراک، ساوه و نراق که مجری رشته های پیراپزشکی هستند، امتحانات در دو هفته و چهار نوبت در روز به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه دروس آزمایشگاهی و کار گاهی نیمسال دوم 99-98 به دلیل شرایط کرونایی تشکیل نشده کلاس های دروس عملی (کارگاهی، آزمایشگاهی و...) از یکم مرداد تا 24 مرداد با رعایت دستورالعمل های پزشکی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

برگزاری ترم تابستان به صورت مجازی

رئیس شورای تخصصی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ثبت نام ترم تابستان در بیشتر واحدهای دانشگاهی استان از 28 تیر 99 تا 29 تیر 99 و کلاس ها از تاریخ 30 تیر99 به صورت مجازی و برخط در واحد ها و مراکز آموزشی استان شروع شده و امتحانات مجازی ترم تابستان نیز از 2 شهریور تا 5 شهریور در سه نوبت (نوبت نخست ساعت 8 تا 10، نوبت دوم ساعت 11 تا 13، نوبت سوم ساعت 14 تا 16) برگزار می گردد و در طول ترم تابستان چند جلسه حضوری برای برطرف اشکال دانشجویان با هماهنگی استاد درس و مدیر گروه مربوطه برگزار خواهد شد.

مظاهری درباره ارائه دروس آزمایشگاهی و کارگاهی، کارآموزی، پروژه، دروس عمومی و اسلامی و دروس تخصصی در ترم تابستان به خبرنگاران گفت: در صورت فارغ التحصیلی دانشجو در ترم تابستان ارائه دروس فوق بدون ایراد است.

وی درباره برگزاری امتحانات جامع دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: بخش کتبی آزمون جامع در هفت واحد دانشگاهی استان (واحد اراک 197 نفر، خمین 52 نفر، ساوه 37 نفر، نراق 15 نفر، آشتیان 13 نفر، محلات 6 نفر و واحد تفرش چهار نفر به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در روز سه شنبه هفتم مرداد برگزار خواهد شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 725

به "برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با 7 هزار و 198 مشخصه درسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با 7 هزار و 198 مشخصه درسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید