جابه جایی مسافر ریلی در راستا مشهد نصف شد

به گزارش مجله گرگانلند، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: تردد قطارهای مسافربری در مسیرهای منتهی به مشهد در مقایسه با برنامه جاری این قطارها 50 درصد کاهش یافته است.

جابه جایی مسافر ریلی در راستا مشهد نصف شد

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی نصیری ورگ پنج شنبه 15 اسفند اضافه نمود: پیش ازاین روزانه حدود 80 رام قطار مسافربری به صورت رفت وبرگشت از مشهد، استان خراسان رضوی به 31 شهر و مرکز استان تردد داشت که هم اکنون این تعداد به حدود 40 رام در روز کاهش یافته است.

وی ادامه داد: آمار تردد قطارها هرروز در حال تغییر است و بر این اساس برنامه سیر بعضی قطارهای مسافربری در جهت مشهد از سوی مرکز با کاهش روبرو می گردد.

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: قطارهای مسافربری موجود نیز با مسافر کمتر و ضریب اشغال بسیار کمتر از زمان معمول بین جهتها تردد دارند که این امر شرکت های مسافربری را متضرر می نماید.

استانداری خراسان رضوی هفته گذشته از وزارت بهداشت خواسته بود به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ورود روزانه قطار مسافربری از قم به مشهد را متوقف کرده و همچنین صدور ویزا برای کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان را برای سفر به مشهد لغو کند.

شمار ایستگاه های اداره کل راه آهن خراسان 23 ایستگاه است، پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه حدود 38 هزار مسافر به وسیله راه آهن در جهت مشهد به 31 شهر و مرکز استان جابه جا می شدند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش 36 بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا به امروز هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته اند که 6 نفر از این تعداد در حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 359

به "جابه جایی مسافر ریلی در راستا مشهد نصف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی مسافر ریلی در راستا مشهد نصف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید