باشگاه ها تعطیل هستند ولی ورزش نباید تعطیل شود

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران/خراسان رضوی قهرمان آسیایی کشتی بزرگسالان گفت: افراد اگر به سلامتی جسم و روح خود اهمیت می دهند، باید ورزش کنند؛ اگر چه باشگاه ها و فضاهای ورزشی تعطیل هستند ولی ورزش و تمرین نباید تعطیل شود و حتی در دوران خانه نشینی نیز می توان برای سلامت خود ورزش کرد.

باشگاه ها تعطیل هستند ولی ورزش نباید تعطیل شود

حبیب ترابی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک ورزشکار حرفه ای از امکانات موجود برای تمرین استفاده می کند و همچنین افراد می توانند از هر مکان و هر ابزاری برای سلامت جسم خود بهره مند شوند.

وی با اشاره به ورزش در این دوران خانه نشینی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری باشگاه ها و فضاهای ورزشی، نباید ورزش و تمرین تعطیل شود؛ در این میان اگر افراد برای حفظ سلامتی ورزش می کنند باید از فضای منزل برای این کار بهره مند شوند و ورزشکاران حرفه ای از فرصت فضای مجازی برای ارتباط با مربیان خود غافل نشوند.

این کشتی گیر بیان نمود: هر ورزشکار حرفه ای اگر برای مدتی طولانی تمرین نکند، فرم بدنی خود را از دست خواهد داد از این رو از ابزار موجود و در دسترس برای تهیه وسایلی مانند بارفیکس، پلکان قدرت و... استفاده کردم و هر روز تمرینات خود را به این وسیله انجام می دهم.

ترابی خطاب به جوانان و ورزشکاران گفت: کسی که بخواهد از موقعیت های خود استفاده کند، به دنبال فرصت است و می تواند از هر مکان و ابزاری برای پیشبرد اهدافش بهره مند شود، دوران قرنطینه خانگی شاید بسیاری از فعالیت ها را محدود کند، اما هنر آن است که از محدودیت ها فرصت بسازیم.

ترابی بیان نمود: در مدت قرنطینه خانگی به دلیل علاقه ای که به درختکاری داشتم از فضای باغ شخصی نیز استفاده می کنم و تمامی درختان آن را هرس نمودم، علاوه بر ورزش رسیدگی به گیاهان نیز از دیگر اموری است که در این دوران بیشتر انجام می دهم.

حبیب ترابی، 30 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است؛ این ورزشکار تایبادی با کسب چند مدال آسیایی و کشوری توانسته یکی از نام آوران کشتی استان باشد. وی سال 2015 همراه تیم ملی کشتی آسیایی مقام اول، سال 2017 در مسابقات آسیایی ترکمنستان مقام سوم و سال 2019 در مسابقات جهانی قزاق کورس مقام چهارم را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 484

به "باشگاه ها تعطیل هستند ولی ورزش نباید تعطیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ها تعطیل هستند ولی ورزش نباید تعطیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید