اینترنت شاد در تابستان هم رایگان است

به گزارش مجله گرگانلند، اینترنت شاد برای استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی و آنلاین رایگان شده است اما آیا در تابستان که مدارس تعطیل و آموزش ها متوقف شده است؛ باز هم اینترنت برنامه شاد رایگان است؟

اینترنت شاد در تابستان هم رایگان است

وزارت آموزش و پرورش می گوید هزینه اینترنت شاد تا خاتمه سال 1400 برای همه فعالیت های دانش آموزی رایگان شده است و هیچ گونه هزینه ای برای دانش آموزان به خاطر استفاده از این اپلیکیشن محاسبه نمی گردد.

محمود حبیبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با اعلام خبر رایگان بودن اینترنت شاد در تابستان سال جاری،

درباره اضافه شدن قابلیت های جدید به شبکه شاد برای سال تحصیلی آینده گفت: شبکه شاد یک موجود زنده است و برنامه ما همین بوده که شاد موجود ایستا و ثابتی نباشد. در مدیریت شاد نیز همیشه نظر ما و برنامه ریزی هایمان بر همین امر راسخ بوده که به مرور قابلیت های جدیدی به آن بیفزاییم.

حبیبی در ادامه اضافه نمود: این هدف را همچنان دنبال می کنیم و در صدد آن هستیم که با آغاز سال تحصیلی بتوانیم قابلیت های جدیدی در شاد داشته باشیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش نیز اطلاع داد شاید عرضه سیم کارت دانش آموزی دور از ذهن نباشد و به زودی اجرایی گردد. او می گوید: پس از طی مراحل نهایی و اخذ استعلامات حقوقی لازم، طرح به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات می رسد و وارد فاز اجرایی می گردد.

به گفته این مقام وزارت آموزش و پرورش، پیش نویس اولیه طرح سیم کارت دانش آموزی آماده شده است و هدف آن ارائه سیم کارتی امن برای صیانت از دانش آموزان است.

در حالی هزینه اینترنت اپلیکیشن شاد تا خاتمه سال 1400 رایگان مصوب شده است که خبرهای زیادی درباره حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها از ابتدای مهرماه سال جاری منتشر شده است و هنوز تعیین نیست سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مجازی یا حضوری آغاز خواهد شد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1191

به "اینترنت شاد در تابستان هم رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت شاد در تابستان هم رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید