یادگیری تخصصی مهارت پولساز در آکادمی توبیکس

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران ؛ این روزها هر جوان ایرانی در پی آن است که یک شغل ثابت برای عایدیزایی داشته باشد. با وجود آن که مشاغل دولتی و یا استخدامی عایدی ثابتی را برای شما تأمین می نمایند، ولی اغلب عایدی آن ها از مصوب وزارت کار فراتر نخواهند رفت. به همین دلیل است که نظر اغلب افراد به داشتن یک شغل مستقل جذب شده است. اگر می خواهید عایدی مطلوبی داشته باشید، برترین انتخاب راه اندازی یک کسب و کار شخصی است.

یادگیری تخصصی مهارت پولساز در آکادمی توبیکس

روش های نوین تبلیغات و نوآوری در هر کسب وکاری، سبب شده اند که افراد در هر شغلی که باشند، بتوانند عایدی خود را افزایش دهند. در حقیقت با داشتن یک شغل آزاد و مستقل، امکان افزایش عایدی خود را تا بی نهایت خواهید داشت، اما در سایر مشاغل، چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود. یکی از برترین گزینه های پیش ِروی شما برای آن که مهارتی را یاد گرفته و به واسطهٔ آن عایدی کسب کنید، حوزهٔ تعمیرات موبایل است . کافیست دورهٔ آموزش تعمیرات موبایل را بگذرانید. خواهید دید که در هر نقطه از جهان، می توانید عایدی داشته باشید و آن را بیشتر و بیشتر کنید. در ادامهٔ این مقاله اطلاعاتی کاربردی دربارهٔ این موضوع را به شما منتقل می کنیم.

کمی با حرفهٔ تعمیر موبایل آشنا شوید

بگذارید کار را با یک پرسش آغاز کنیم؛ هر بار که می خواهید از منزل خارج شوید، نخستین چیزی که همراه داشتن آن برایتان اهمیت دارد چیست؟ قطعاً تلفن همراه. همین یک جمله کافیست تا بدانیم گوشی موبایل تمام زندگی ما را احاطه نموده و در جای جای آن ایفای نقش می نماید. این روزها از کوچک ترین کارها گرفته تا پیچیده ترینشان را می توان با تلفن های همراه انجام داد. بنابراین طبیعی است که آن ها به عضوی جدا نشدنی از زندگی مدرن تبدیل شده باشند. اهمیت ابزارهای دیجیتال به خصوص تلفن همراه در زندگی امروزی، سبب شده است تا مشاغلی متعددی پیرامون این ابزارآلات شکل بگیرند. از فراوری و توزیع و فروش آن ها گرفته تا تعمیرات که یکی از پرعایدیترین خدمات به شمار میرود.

تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که می توانید آن را در یک مغازهٔ کوچک با حداقل امکانات نیز انجام دهید. از سوی دیگر، یک کار انفرادی است که احتیاجی به تعامل با همکاران نخواهید داشت. بعلاوه با توجه به این که این روزها هر فردی حداقل یک تلفن همراه دارد، همواره مشتریانی به شما مراجعه خواهند کرد. با آموزش تعمیرات موبایل، یاد می گیرید که ایرادات ایجادشده در تلفن های همراه را رفع کنید. ابزارهای دیجیتال هرقدر هم که باکیفیت باشند، پس از مدتی در اثر استفادهٔ مکرر دچار مشکل می شوند و احتیاج به تعمیر خواهند داشت. در آکادمی تعمیرات موبایل، روش های رفع کردن این ایرادات به شما آموزش داده خواهد شد. تعمیرات موبایل می تواند در حوزهٔ سخت افزار و یا نرم افزار دستگاه باشد.

آیا تعمیرات موبایل عایدی مطلوبی دارد؟

برای آنالیز عایدی تعمیرات موبایل و سود خالص آن، بهتر است نگاهی به مخارج و عایدیها داشته باشیم. شما برای آغاز کار، احتیاج به یک مغازهٔ کوچک دارید که می توانید با حداقل اجاره آن را داشته باشید. علاوه بر آن، به چند ابزار کار احتیاج دارید که حتی باکیفیت ترین آن ها هم هزینهٔ زیادی برایتان نخواهد داشت. هزینهٔ آموزش تعمیرات موبایل نیز باید محاسبه گردد که با مراجعه به مجموعهٔ توبیکس، به حداقل کاهش می یابد. از طرف دیگر، با یادگیری این مهارت، می دانید شغلی دارید که در همه جای کشور می توانید از آن عایدیزایی کنید. گوشی های موبایل تا سال های سال در آینده نیز احتیاج به تعمیر خواهند داشت. خصوصاً در کشور ما که اغلب افراد به محض بروز مشکل در گوشی موبایل، اقدام به تعویض آن نمی نمایند، بلکه در ابتدا چند نوبت آن را تعمیر می نمایند. بنابراین شما پس از آموزش تعمیرات موبایل، جامعهٔ هدف گسترده ای برای ارائه خدمات خواهید داشت.

نکتهٔ مهم دیگری که وجود دارد، این است که با کمی ابتکار می توانید عایدیزایی خود را چند برابر کنید. اگر دکور مغازه را به خوبی طراحی کنید، خوش برخورد باشید و منطقهٔ مناسبی را برای اجارهٔ مغازه انتخاب کنید، قطعاً عایدی بیشتری خواهید داشت. بعلاوه می توانید در کنار تعمیرات موبایل، تعدادی از لوازم جانبی پرکاربرد را نیز برای فروش تهیه کنید. این کار می تواند عایدی شما را افزایش دهد.

هزینهٔ مورجهانز برای راه اندازی کسب و کار تعمیرات موبایل

هزینه ای که برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل می پردازید، به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت. نخستین مورد، آکادمی تعمیرات موبایل است که برای یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل انتخاب می کنید. در مراجع مختلف، هزینهٔ این دوره می تواند متفاوت باشد. علاوه بر آن، خرید ابزار نیز بسته به نوع ابزاری که تهیه می کنید، هزینهٔ متفاوتی خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم در این مورد برترین ها را انتخاب کنید تا مجبور به تعویض یا تعمیر آن ها نباشید. از سوی دیگر، بسته به منطقه و محله ای که برای اجاره مغازه انتخاب نموده اید، مقدار اجاره بها و پیش پرداخت فرق می نماید. توجه داشته باشید که مبلغی نیز باید برای اخذ مجوز در نظر گرفته گردد. در ادامه مراحلی که باید برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل و شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل طی کنید را قید نموده ایم:

دورهٔ آموزش تعمیرات موبایل؛

دریافت مدرک؛

دریافت پروانهٔ کسب؛

انتخاب مغازه برای آغاز کار؛

اجارهٔ تعمیرگاه؛

خرید ابزار و تجهیزات؛

راه اندازی مغازه؛

تبلیغات و جذب مخاطب.

چگونه تعمیر موبایل را یاد بگیریم؟

برای یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل، می بایست به یک آکادمی معتبر مراجعه کنید که درنهایت یک مدرک قابل استناد به شما ارائه کند. به این ترتیب می توانید از مدرک برای دریافت جواز کسب بهره ببرید. نکتهٔ بسیار مهمی که وجود دارد، این است که وقتی بناست از یک مهارت کسب عایدی کنید، می بایست آن را به برترین نحو یاد بگیرید، چراکه مهارت شما رابطهٔ مستقیم با مقدار عایدیتان دارد. بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب آکادمی تعمیرات موبایل دقت لازم را داشته باشید. ما به شما آکادمی توبیکس را پیشنهاد می کنیم. آکادمی توبیکس تخصصی ترین مرجع برای یادگیری صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل است.

آکادمی تخصصی توبیکس

آکادمی توبیکس با بهره گیری از اساتید مجرب و برخورداری از برترین ابزار و تجهیزات، دوره هایی کاربردی را به شما عزیزان ارائه می نماید که می توانید به واسطهٔ آن ها، به یک تعمیرکار حرفه ای در حوزهٔ تعمیر موبایل تبدیل شوید. هنرجویان با یک دورهٔ آموزشی، آموزش تعمیرات نرم افزار و آموزش تعمیرات سخت افزار را می گذرانند. به این ترتیب هر مهارتی که برای راه اندازی یک تعمیرگاه موبایل احتیاج دارید را کسب خواهید کرد. با این حال ممکن است در انتخاب آکادمی تعمیرات موبایل مردد باشید. چند مورد از مزایای توبیکس را برای تصمیم گیری راحت تر بیان می کنیم:

مدرک ارائه شده به وسیله آکادمی توبیکس معتبر و از سوی سازمان فنی و حرفه ای است. این مدرک در بیش از 70 کشور جهان اعتبار دارد. پس می توانید از آن در کشورهای خارجی نیز بهره ببرید.

اساتید فعال در آکادمی توبیکس در سطح بین المللی هستند و برترین سطوح آموزشی را به هنرجویان ارائه می نمایند.

تجهیزات موجود در این آکادمی، به نسبت رقبا بسیار بهتر و به روزتر هستند. می توانید تجربهٔ استفاده از برترین ابزار تعمیرات موبایل را در آکادمی توبیکس داشته باشید.

خدمات این مجموعه پس از اتمام دوره نیز ادامه خواهد داشت و این امتیاز مادام العمر است.

تمیرینات بر روی گوشی موبایل انجام می شوند و به خوبی هر چیزی را یاد خواهید گرفت.

کلام آخر

در نهایت باید گفت که آموزش تعمیرات سخت افزار و آموزش تعمیرات نرم افزار، هیچ کدام فقط مخصوص آقایان نیستند و هیچ محدودیتی برای یادگیری بانوان وجود ندارد. از میان هنرجویان توبیکس نیز بسیاری از آنان از بانوانی بودند که با یادگیری این مهارت توانستند شغلی ایمن، پرعایدی و مطلوبی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به وب سایت این آکادمی تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

برچسب ها : آموزش تعمیرات موبایل,آکادمی تعمیرات موبایل,توبیکس

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1784

به "یادگیری تخصصی مهارت پولساز در آکادمی توبیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری تخصصی مهارت پولساز در آکادمی توبیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید