مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی

به گزارش مجله گرگانلند، باتومی شهری ساحلی در کرانه های دریای سیاه است که جاذبه های متعددی را در خود جای داده است . یکی از این جاذبه ها ، پارک دلفین های باتومی است . در واقع کمتر گردشگری یافت می شود که در سفر به باتومی بازدید از این مجتمع تفریحی را از دست بدهد . مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی در خیابان معروف روستاولی و پارک 6 می یکی از زیباترین و محبوب ترین پارک های باتومی واقع شده و از گذشته تا کنون یکی از از نمادهای این شهر ساحلی محسوب می شود . به گردشگران تور گرجستان پیشنهاد می شود در سفر به شهر ساحلی باتومی فرصت تماشای نمایش دلفین ها و همچنین لمس این حیوانات باهوش را از دست ندهند .

مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

درباره دلفیناریوم باتومی

دلفیناریوم یا پارک دلفین ها از جمله جاذبه های باتومی است . Batumi Dolphinarium در سال 1975 میلادی ، در زمانی که کشور گرجستان جزئی از خاک شوروی بوده راه اندازی شد و خیلی زود به یک مجتمع تفریحی محبوب در منطقه قفقاز تبدیل شد . سال ها بعد از تاسیس در حالی که اواسط دهه 90 سپری می شد این مجموعه به سبب مسائل مالی تعطیل شد . این وقفه تا سال 2011 میلادی ادامه داشت تا اینکه در این سال بعد از عملیات بازسازی ، دلفیناریوم باتومی درهای خود را به روی علاقه مندان ، گردشگران تور باتومی و گرجی ها باز نمود .

در سال 2011 امکانات موجود در این مجموعه ارتقا یافت . استخرهای جدید احداث شد ، سیستم های دما و تصفیه آب به روز شد و ظرفیت جایگاه های سالن نمایش تا 700 نفر افزایش یافت . دلفیناریوم شهر باتومی دارای دو استخر اصلی است که به شیرهای دریایی و دلفین ها اختصاص یافته است . بهتر است بدانید که آب این استخرها هر دو ساعت از فیلتر عبور می نماید و با ازن تصفیه می شود . گردشگران تور باتومی در پارک دلفین ها می توانند از نمایش هایی که توسط دلفین های آموزش دیده اجرا می شود لذت ببرند و همچنین این حیوانات باهوش را لمس کرده و با آنها شنا نمایند .

برنامه مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی

اگر به صورت خانوادگی در تور باتومی شرکت کرده اید و کودک به همراه دارید مجتمع تفریحی دلفیناریوم می تواند یکی از بهترین تفریحات باتومی برای شما باشد . در این مجموعه روزانه در سه ساعت 14 ، 17 و 21 نمایش دلفین ها هر بار به مدت 40 دقیقه اجرا می شود . توجه داشته باشید این نمایش به سه زبان گرجی ، انگلیسی و روسی برگزار می شود . مدت زمان شنا با دلفین ها نیز 15 دقیقه می باشد .

  • آدرس پارک دلفین باتومی : 51Rustaveli Ave, Batumi, Georgia
  • قیمت بلیط دلفیناریوم باتومی : قیمت بلیط شو روزانه 12 لاری و شو شبانه 16 لاری
  • هزینه شنا با دلفین ها در پارک دلفین های باتومی : برای بچه ها 3 تا 12 سال 60 لاری ، برای افراد 12 تا 18 سال 100 لاری و برای بزرگسالان 150 لاری
  • چگونه با حمل و نقل عمومی به دلفیناریوم باتومی برسیم : برای رفتن به این مجموعه می توان از اتوبوس هایی که به ایستگاه اتوبوس دانشگاه و خیابان روستاولی شماره 30 می فرایند استفاده نمود .
منبع: لذت سفر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 372

به "مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید