10 تا هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

به گزارش مجله گرگانلند، هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا به هتل هایی گفته می گردد که اجازه ورود حیوانات خانگی را همراه مسافران به هتل می دهند، تعداد هتل هایی که ورود حیوانات خانگی به آنها مجاز می باشد، هر روز در شهر آنتالیا بیشتر می گردد و گردشگران بسیاری هم برای اقامت راحت همراه با حیوان خانگی خود این هتل ها را برای اقامت در شهر آنتالیا ترجیح می دهند.

10 تا هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

تنوع هتل های دوستدار حیوانات در آنتالیا زیاد است، در این هتل ها امکانات مطلوبی برای نگهداری از حیوانات در اختیار مسافران قرار می گیرد و مسافران ملزم به رعایت قوانین و مقررات هتل در خصوص نحوه نگهداری از حیوانات خانگی در مدت اقامت در هتل هستند. اگر با حیوان خانگی خود قصد سفر به آنتالیا را دارید، این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا سرانجام دنبال نمایید تا شما را بیشتر با امکانات و خدمات هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا آشنا کنیم.

هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

در سال های اخیر تعداد گردشگرانی که با حیوانات خانگی خود به شهر آنتالیا در کشور ترکیه سفر می کنند هم به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از گردشگران برای پیدا کردن هتلی که ورود حیوانات خانگی به آن مجاز باشد، چند ساعتی را در سایت های رزرو آنلاین در پی هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا می گردند. اما در سال های اخیر تعداد این هتل ها بیشتر شده و به همین علت گردشگران با آسودگی خاطر همراه با حیوان خانگی خود راهی شهر ساحلی آنتالیا می شوند. هتل هایی که ورود حیوانات خانگی به آنها مجاز است، معمولا مبلغی را هم به عنوان هزینه نگهداری حیوان از مسافران دریافت نموده و میهمانان باید حتما حیوان خانگی خود را در زمان اقامت در هتل در داخل سبد مخصوص نگه دارند.

رعایت نظافت و پیروی از قوانین هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا جز نکاتی است که صاحبان حیوانات خانگی در زمان سفر با این موجود دوست داشتنی باید به آن دقت کنند و از مقررات هتل محل اقامت خود در آنتالیا پیروی کنند. در ادامه قصد داریم بعضی از برترین هتل های شهر ساحلی آنتالیا را که ورود حیوانات خانگی به آنها مجاز است را با جزئیات به شما معرفی کنیم.

1. هتل کاسا سور آنتالیا - Casa Sur Antalya - هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

هتل کاسا سور آنتالیا (Casa Sur Antalya) با ساحل مرمرلی شهر قدیمی آنتالیا حدود 500 متر فاصله دارد و مسافران این هتل با چند دقیقه پیاده روی در اسرع وقت می توانند خود را به ساحل دریای مدیترانه برسانند. ورود حیوانات خانگی به هتل کاسا سور مجاز است و این هتل را می توان یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا معرفی کرد. هتل به سبک کلاسیک طراحی شده و فضای دنج و راحتی برای اقامت در شهر آنتالیا دارد، برای راحتی مسافران در این هتل امکاناتی از قبیل صندوق امانات، رستوران، پارکینگ اختصاصی، کافه، اتاق چمدان و لاندری فراهم شده است.

بعضی از اتاق های هتل کاسا سور شهر آنتالیا مجهز به تراس می باشد و مسافران در مدت اقامت می توانند از این تراس منظره باغ هتل را دیدن کنند. میهمانان هتل در سراسر این مجموعه به اینترنت پرسرعت بی سیم به صورت رایگان دسترسی دارند، بعلاوه اقامت در تمامی اتاق های این هتل همراه با صبحانه به مسافران ارائه می گردد. هتل کاسا سور برای اقامت در سفرهای خانوادگی به شهر آنتالیا برترین گزینه می باشد، این هتل با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا حدود 8 کیلومتر فاصله دارد و مسافران در زمانی کمتر از 15 دقیقه می توانند از فرودگاه خود را به هتل کاسا سور برسانند.

2. هتل نیروانا کازموپولیتن - Nirvana Cosmopolitan

اگر قصد دارید با حیوان خانگی خود به شهر آنتالیا سفر کنید و در پی هتل دوستدار حیوانات خانگی در این شهر هستید، هتل نیروانا کازموپولیتن (Nirvana Cosmopolitan) برترین گزینه برای اقامت راحت شما همراه حیوان خانوادگی تان در این شهر محسوب می گردد. این هتل پنج ستاره یکی از برترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در منطقه گردشگری لارا در مجاورت ساحل مدیترانه واقع شده و به مسافران خود مجوز ورود حیوانات خانگی را هم به داخل هتل می دهد. در این هتل شیک و مجلل امکاناتی تفریحی و رفاهی متنوعی همانند سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر بچه ها، پارکینگ، صندوق امانات، سالن بدنسازی، فضای بازی بچه ها، بولینگ، زمین تنیس، دارت و سالن بیلیارد برای مسافران فراهم شده است.

فضای داخلی اتاق های این هتل به سبک مدرن و به صورت کاملا مینیمال طراحی شده تا مسافران اقامتی سرشار از آرامش و راحتی را در این مجموعه پنج ستاره در شهر آنتالیا تجربه کنند. مسافران هتل نیروانا کازموپولیتن پس از آب تنی در استخر و یا قدم زدن در محوطه باصفا این هتل می توانند برای صرف غذا و یا نوشیدنی به رستوران و یا کافه بار هتل سر بزنند و از منو نوشیدنی و یا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

3. هتل گرند پارک لارا - Grand Park Lara

هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara) یکی از برترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه ساحلی لارا واقع شده و مسافران این هتل اجازه دارند در مدت اقامت حیوان خانگی خود را هم به داخل هتل بیاورند. در واقع هتل گرند پارک لارا یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا است و مسافران این هتل با پرداخت هزینه و رعایت قوانین هتل اجازه دارند در مدت اقامت حیوان خانگی خود را هم در اتاقشان نگهداری کنند. تنوع امکانات تفریحی در این هتل پنج ستاره بسیار زیاد است، استخر روباز، مرکز اسپا، حمام ترکی، لوازم بازی بچه ها، لاندری، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و پارک آبی از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل گرند پارک لارا برای مسافران این هتل است.

طراحی داخلی تمامی اتاق ها و فضاهای عمومی هتل به سبک مدرن صورت گرفته تا میهمانان حس آرامش و زیبایی را در مدت زمان اقامت در این هتل یکجا تجربه کنند و با خاطره ای خوش شهر آنتالیا را به مقصد خانه ترک کنند. این هتل مجلل مناسب سفرهای خانوادگی به شهر زیبای آنتالیا است و برای همه سنین در این هتل امکانات متنوعی فراهم نموده اند. بعلاوه هتل گرند پارک لارا با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا حدود 14 کیلومتر فاصله دارد.

4. هتل آکرا کمر - Akra Kemer - هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

هتل آکرا کمر (Akra Kemer) یکی از برترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا است که با ساحل اختصاصی کمر حدود 300 متر فاصله دارد. این هتل مجلل فضایی بین کوه های تاورس و دریای مدیترانه واقع شده است، مسافران هتل آکرا در مدت اقامت می توانند از این منظره چشم نواز لذت ببرند. ساحل اختصاصی این هتل پنج ستاره مجهز به انواع امکانات رفاهی و لوازم تفریحی است، بعلاوه استخرهای روباز و پارک آبی این هتل هم برای تفریح بچه ها و بزرگسالان در این هتل امکانات متنوعی دارد. طراحی داخلی اتاق های هتل پنج ستاره آکرا به سبک مدرن صورت گرفته و مسافران در مدت اقامت به امکاناتی از قبیل کمد، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی دسترسی دارند.

هتل آکرا کمر یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا هم است و ورود انواع حیوانات خانگی همراه با مسافران به این هتل پنج ستاره مجاز می باشد و فقط مسافران باید در مدت اقامت قوانین هتل درباره نگهداری حیوانات خانگی را رعایت کنند. هتل آکرا با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 54 کیلومتر فاصله دارد و میهمانان این مجموعه می توانند با شاتل اختصاصی هتل خود را در اسرع وقت به فرودگاه برسانند.

5. هتل کایا پلازو گلف ریزورت - Kaya Palazzo Golf Resort

هتل کایا پلازو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort) یکی از برترین هتل های منطقه بلک شهر آنتالیا است که ساحل اختصاصی دارد و مسافران در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره به امکانات تفریحی متنوعی از قبیل استخرهای روباز، زمین گلف، زمین تنیس، پارک آبی، مرکز سلامتی و اسپا، صندوق امانات و رستوران هم دسترسی دارند. ورود حیوانات خانگی به این هتل پنج ستاره مجاز است و هتل کایا پلازو یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا محسوب می گردد که مسافران اجازه دارند با حیوان خانگی خود در اتاق های این هتل اقامت داشته باشند.

البته میهمانان باید حیوان خانگی خود را در زمان استراحت در هتل در سبد مخصوص نگه دارند. فضای اتاق های هتل کایا پلازو کاملا دلباز و بزرگ است و در طراحی اتاق های این هتل از جدیدترین امکانات هتلداری استفاده نموده اند، میهمانان در مدت استراحت در اتاق های هتل کایا پلازو به امکاناتی همانند تلویزیون، مینی بار، اینترنت پرسرعت، یخچال، حمام اختصاصی و صندوق امانات دسترسی دارند بسیاری از واحدهای اقامتی این هتل مجهز به بالکن است و مسافران برای دیدن منظره باغ هتل و دریا می توانند از فضای اختصاصی بالکن هتل استفاده کنند. بعلاوه این هتل پنج ستاره با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا فقط 29 کیلومتر فاصله دارد.

6. هتل پاین بیچ بلک - Pine Beach Belek

اگر در پی هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا ترکیه برای اقامت راحت با حیوان خانگی خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم هتل پاین بیچ بلک (Pine Beach Belek) را در زمان سفر به این شهر انتخاب نمایید. این هتل پنج ستاره یکی از برترین هتل های شهر ساحلی آنتالیا است که در منطقه گردشگری بلک واقع شده و مسافران در این هتل به امکانات تفریحی متنوعی همانند استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی، لوازم غواصی غواصی و موج سواری، میزهای پینگ پنگ، سالن بیلیارد، لوازم ماهیگیری، اتاق بازی و کرایه دوچرخه دسترسی دارند. مسافران این هتل پنج ستاره اجازه دارند در زمان اقامت در هتل پاین بیچ، حیوان خانگی خود را هم در اتاق محل اقامتشان نگه دارند.

البته در زمان ورود به هتل به مسافران قوانین مربوط به نگهداری حیوانات خانگی به صورت کامل شرح داده می گردد و مسافران باید در مدت اقامت این قوانین را رعایت کنند. اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شده و با درخواست مسافران اتاق ها به صورت روزانه نظافت به وسیله کادر خانه داری هتل می گردد. برای پذیرایی از مسافران هتل پاین بیچ بلک دو رستوران شیک و مجلل در این هتل فراهم شده و مسافران از منو این رستوران ها می توانند انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش دهند.

7. هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس کمر آنتالیا - Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس کمر آنتالیا (Nirvana Mediterranean Excellence Antalya) یکی از شیک ترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره این شهر ساحلی است که در عین حال یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا هم محسوب می گردد و مسافران این هتل اجازه دارند همراه با حیوان خانگی خود در این هتل مجلل اقامت داشته باشند. این هتل در منطقه ای رویایی بین دریای مدیترانه و کوه های تاورس واقع شده است و امکانات تفریحی متنوعی همانند سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، لابی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، فضای بازی بچه ها، بولینگ، زمین تنیس و سالن بیلیارد برای تفریح مسافران در مدت اقامت در هتل نیروانا مهیا نموده اند. یکی از جذابیت های اقامت در این هتل بدون شک ساحل اختصاصی و استخرهای روباز متنوع آن می باشد.

تمامی بخش های این هتل پنج ستاره به سبک مدرن و با رنگ های اشرافی طراحی شده و از لوازم لوکس برای چیدمان فضای داخلی اتاق ها استفاده نموده اند. بعضی از اتاق های این هتل مجهز به تراس است و مسافران برای دیدن منظره باغ هتل می توانند وارد تراس اختصاصی اتاق خود شوند. این هتل پنج ستاره با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا هم حدود 30 کیلومتر فاصله دارد و میهمانان این مجموعه با شاتل اختصاصی هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس می توانند در اسرع وقت خود را به فرودگاه برسانند.

8. هتل لند آو لجندز کینگدام - The Land of Legends Kingdom Hotel -هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel) یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا است، این هتل پنج ستاره به مسافران خود اجازه ورود حیوانات خانگی را هم می دهد. درواقع هتل لند آو لجندز کینگدام یکی از برترین هتل های منطقه بلک شهر آنتالیا است که با امکانات متنوعی همانند سینمای 5 بعدی، فضای مفرح و دنجی را برای اقامت میهمانان خود در تعطیلات فراهم نموده است. مسافران در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره به امکانات جذابی همانند خشکشویی، صندوق امانات، خدمات اسپا، اینترنت پرسرعت رایگان، استخرهای روباز، پارک آبی، اینترنت پر سرعت و حمام ترکی دسترسی دارند.

هتل لند آو لجندز کینگدام برترین گزینه برای اقامت در سفرهای خانوادگی است، در این هتل به صورت ویژه برای تفریح بچه ها امکاناتی همانند مرکز بازی، لوازم تفریحی در محوطه و استخر اختصاصی بچه ها را مهیا نموده اند. تمامی اتاق ها در این هتل مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی، سشوار و حوله است. مسافران که با حیوان خانگی خود قصد اقامت در این هتل را دارند، باید به قوانین هتل در این زمینه احترام بگذارند و حیوان خود در زمان حضور در هتل در سبد مخصوص نگه دارند. هتل لند آو لجندز کینگدام با فرودگاه آنتالیا حدود 27 کیلومتر فاصله دارد.

9. هتل شروود سوئیت ریزورت - Sherwood Suites Resort

هتل شروود سوئیت ریزورت (Sherwood Suites Resort) یکی از برترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا در منطقه ساحلی کمر است که به مسافران خود اجازه ورود حیوان خانگی به داخل هتل را هم می دهد و یک هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا است. میهمانان در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره در تمامی بخش های هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم به صورت رایگان دسترسی دارند، بعلاوه امکاناتی از قبیل پارک آبی، استخر مخصوص بچه ها، سالن بدنسازی صندوق امانات، مرکز اسپا، خدمات زیبایی، سالن بازی، رستوران و کافی شاپ هم در دسترس مسافران هتل شروود سوئیت ریزورت واقع شده است. اقامت در اتاق های این هتل پنج ستاره همراه با صبحانه به مسافران ارائه می گردد و میهمانان در اتاق های هتل شروود به امکاناتی از قبیل مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز تحریر دسترسی دارند.

مسافران برای چشیدن طعم انواع غذاهای ترکی می توانند در اسرع وقت خود را به رستوران های این هتل پنج ستاره برسانند و انواع غذاهای ترکی را براساس ذائقه خود از منو رستوران هتل شروود سفارش داده و در کنار همسفران خود نوش جان کنند. هتل با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا حدود 15 کیلومتر فاصله دارد و میهمانان برای دسترسی راحت به فرودگاه می توانند از شاتل اختصاصی هتل استفاده کنند.

10. هتل مارمارا آنتالیا - The Marmara Antalya - هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا

هتل مارمارا آنتالیا (The Marmara Antalya) یکی از برترین هتل های منطقه لارا در شهر ساحلی آنتالیا است که ساحل اختصاصی هم برای استفاده مسافران خود دارد. پذیرش مسافران در این هتل پنج ستاره به صورت 24 ساعته انجام می گردد و پرسنل هتل مارمارا به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی مسلط هستند. منظره اغلب اتاق های این هتل مشرف به طبیعت بکر و رویایی محوطه هتل است و مسافران در اتاق های این هتل به امکانات متنوعی همانند به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و حمام اختصاصی دسترسی دارند.

در این هتل مجلل تنوع امکانات تفریحی هم بسیار زیاد است و هر آنچه که برای تفریح خانوادگی احتیاج می باشد را در این هتل فراهم نموده اند، پارک آبی، استخرهای روباز، مرکز اسپا، کلوب بچه ها، سالن بیلیارد، زمین تنیس، اتاق بازی و جکوزی تنها بخشی از امکانات تفریحی این هتل مجلل در مجاورت ساحل لارا در شهر آنتالیا است. ورود حیوانات خانگی هم به هتل مارمارا آنتالیا مجاز می باشد، در واقع می توان نام این هتل مجلل را در فهرست هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا قرار داد. مسافرانی که با حیوان خانگی قصد اقامت در هتل مارمارا را دارند باید به قوانین هتل احترام بگذراند و حیوان خود را در مدت حضور در هتل داخل سبد مخصوص قرار دهند.

جمع بندی 10 تا هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا هتل هایی در آنتالیا که با حیوان خانگی میتوان آنجا رفت!

در سال های اخیر بسیاری از گردشگران تمایل دارند در زمان سفر به شهر ساحلی آنتالیا حیوان خانگی خود را هم با خودشان به این سفر ببرند ولی ورود حیوان خانگی به بعضی از هتل های این شهر غیر مجاز است و مسئولین هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را به هتل نمی دهند. به همین علت بسیاری از گردشگر ها در این شهر در پی اقامت در هتل های دوستدار حیوانات هستند که روز به روز هم به علت تقاضای زیاد مسافران تعداد این هتل در حال بیشتر شدن است. در حال حاضر مسافران شهر آنتالیا با یک جستجوی ساده در سایت های رزرو هتل می توانند هتل های دوستدار حیوانات را در آنتالیا پیدا کنند.

در این مقاله تمام کوشش خود را کردیم تا تعدادی از هتل های دوستدار حیوانات در آنتالیا را با امکانات و موقعیت جغرافیایی که دارند به صورت کلی به شما معرفی کنیم. برای رزرو برترین هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا می توایند به قسمت رزرو هتل سایت خبرنگاران مراجعه کنید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید هتل مورد نظر خود را برای مدت زمان اقامت در شهر ساحلی آنتالیا به صورت کاملا آنلاین و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب رزرو کنید.

1. ورود حیوانات خانگی به کدام هتل های آنتالیا مجاز است؟

هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara)، هتل آکرا کمر (Akra Kemer)، هتل کایا پلازو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort)، هتل پاین بیچ بلک (Pine Beach Belek)، هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel) و هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس کمر آنتالیا (Nirvana Mediterranean Excellence Antalya) جز هتل های دوستدار حیوانات در شهر آنتالیا هستند.

2. کدامیک از هتل های منطقه کمر دوستدار حیوانات در آنتالیا هستند؟

هتل آکرا کمر (Akra Kemer)، هتل شروود سوئیت ریزورت (Sherwood Suites Resort) و هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس کمر آنتالیا (Nirvana Mediterranean Excellence Antalya) جز هتل های دوستدار حیوانات در منطقه کمر آنتالیا هستند.

3. کدامیک از هتل های منطقه لارا دوستدار حیوانات در آنتالیا هستند؟

هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara)، هتل نیروانا کازموپولیتن (Nirvana Cosmopolitan) و هتل مارمارا آنتالیا (The Marmara Antalya) جز هتل های دوستدار حیوانات در منطقه لارا آنتالیا محسوب می شوند.

4. کدامیک از هتل های دوستدار حیوانات در آنتالیا پنج ستاره است؟

هتل شروود سوئیت ریزورت (Sherwood Suites Resort)، هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس کمر آنتالیا (Nirvana Mediterranean Excellence Antalya)، هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)، هتل پاین بیچ بلک (Pine Beach Belek)، هتل کایا پلازو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort)، هتل آکرا کمر (Akra Kemer)، هتل نیروانا کازموپولیتن (Nirvana Cosmopolitan)، هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara) و هتل مارمارا آنتالیا (The Marmara Antalya) جز هتل های پنج ستاره دوستدار حیوانات در آنتالیا هستند.

5. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه همانند آنتالیا را بدون محدودیت زمانی و به صورت 24 ساعته از سایت خبرنگاران بخرید و راهی این شهر زیبا و ساحلی در کشور ترکیه شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1825

به "10 تا هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا هتل دوستدار حیوانات در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید