ایراد AFC به لایحه دفاعی پرسپولیس بعد از شکایت فدراسیون هند

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود آخرین شرایط پرونده های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.

ایراد AFC به لایحه دفاعی پرسپولیس بعد از شکایت فدراسیون هند

حسین پور گفت: وقتی به باشگاه آمدم از یک تیم حقوقی استفاده کردم که بی هیچ چشمداشتی یاری می نمایند. حدود 80 پرونده وجود دارد. در بعضی از پرونده ها هم محکوم شدیم که دوباره سراغ آن رفتیم.

وی اضافه نمود: یکسری پرونده داریم که به هر حال اصحاب رسانه و طرفداران به دلیل عدم جذابیتش، در جریان نبودند. بعضی پرونده ها را هم نمی توانیم اعلام کنیم چون باید الزامات آنها رعایت گردد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محکومیت مربوط به پرونده شستا اظهار کرد: وقتی به باشگاه آمدیم پرونده ای به ما داده نشد و ما پرونده به پرونده سعی کردیم تا اطلاع کسب کنیم. ناگهان با خبری روبرو شدیم که شستا 3 دانگ باشگاه را توقیف نموده است. بعد از این اتفاق پیگیر شدیم و یکسری فایل های تصویری را دیدیم که مسئولان شستا گفتند مطالبات مان را گرفتیم. این صحبت ها دلگرمی برای ما بود مبنی بر اینکه خبری که در فضای مجازی منتشر شده درست نبوده است.

حسین پور اظهار داشت: وقتی با معاون اجرایی باشگاه صحبت کردیم قرار شد از فدراسیون پیگیری نمایند. فدراسیون هم خاطرنشان کرد مسئله ای در مورد این پرونده وجود ندارد. در مورد ساختمان باشگاه به مدارک خوبی دست پیدا کردیم که کل ساختمان در زمان ریاست آقای دادکان برای باشگاه پرسپولیس خریداری شده و اینطور نبوده که برای فدراسیون باشد و بگویند باشگاه پرسپولیس در این ساختمان مستقر گردد.

حسین پور راجع به اشتباه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در نحوه نوشتن مطلب اعزامی پرسپولیس به گوا هند گفت: می گویم اشتباهی شده است. صرفنظر از اینکه آن پست اشتباه بوده است و پاک شد ما معذرت خواهی کردیم ولی هندی ها نپذیرفتند. به هر حال لایحه دفاعی باشگاه برای AFC ارسال شد. در این خصوص مورد به مورد از سوی باشگاه پرسپولیس برای عذرخواهی انجام شد. به ما گفتند لایحه دفاعی ناخواناست و دوباره آن را فرستادیم. به هر حال باید منتظر این موضوع باشیم.

وی درباره جزئیات پرونده های شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس گفت: در بعضی پرونده ها نمی توانیم وارد جزئیات شویم. درباره استوکس دعوایی را مطرح کردیم و آن را پیگیر شدیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت این باشگاه از شجاع خلیل زاده تصریحر کرد: با توجه به پیوستن خلیل زاده و فسخ او با باشگاه و پیوستن به تیم قطری، ما می خواهیم به وسیله نهادهای بین المللی مثل فیفا شکایت خود را مطرح کنیم زیرا طبق قوانین، باشگاه مقصد بازیکن را ترغیب به فسخ نموده است.

حسین پور اظهار داشت: هم کمیته معین شرایط و هم کمیته استیناف صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارند و لوایح ما اصلا در این خصوص اصلا شوخی نیست.

وی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس هم توضیح داد: تا 30 اردیبهشت رای این پرونده صادر می گردد. دفاعیه ما هم آن طور که قبلا مطرح شده بود، ارسال شده و ما نمی توانستیم طبق قوانین دفاعیات قبلی را تغییر دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1175

به "ایراد AFC به لایحه دفاعی پرسپولیس بعد از شکایت فدراسیون هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد AFC به لایحه دفاعی پرسپولیس بعد از شکایت فدراسیون هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید