تور استرالیا ارزان: رجبی: بازی با استرالیا یک تمرین خوب بود، نه مسابقه، برابر هند کار سختی نداریم

به گزارش مجله گرگانلند، کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تیم خوبی داریم و از شانس بالایی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی برخوردار هستیم.

تور استرالیا ارزان: رجبی: بازی با استرالیا یک تمرین خوب بود، نه مسابقه، برابر هند کار سختی نداریم

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

محمدرضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان برابر استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: استرالیا برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت و نمی توانست مقابل بچه های ما بازی خوبی داشته باشد. هندبال استرالیا سطح بالایی ندارد و نمی تواند برابر تیم های طراز اول آسیا بازی خوبی به نمایش بگذارد. این تیم تنها چندین دوره است که وارد مسابقات شده و تجربه و بازیکنان سطح بالایی ندارد و در هر دوره حضورش بازی های خوبی نداشته و با اختلاف نتیجه را به رقبا واگذار نموده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال کشورمان اضافه کرد: بازی امروز ما برابر استرالیا در حقیقت یک تمرین خوب بود نه یک مسابقه و در واقع یک بازی نبود که بگوییم تیم مان محک خورده است. به هر حال بازی اول ما برابر استرالیا برگزار گردید و این خوب بود که ابتدا برابر یک تیم راحت بازی کنیم تا با سالن و جو مسابقات آشنا شویم و بازیکنان استرس بازی اول و آغاز مسابقات را از دست دادند و این برای بازی های بعدی این اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در مورد تیم هند به عنوان حریف بعدی ایران در این مسابقات گفت: هندبال هند سطح بالایی ندارد که تیم ما را اذیت کند و با توجه به شناخت از این تیم و پیشینه ای که دارد نباید برابر این تیم کار سختی داشته باشیم.

رجبی در ادامه به ملاقات تیم ملی کشورمان با عربستان اشاره نمود و اضافه کرد: در بازی سوم برابر عربستان قرار می گیریم که این ملاقات حساس ترین بازی برای ما در این مرحله است. عربستان میزبان و از تیم های خوب آسیا است و کار سختی برابر این تیم داریم . قدرت تیم عربستان از ما بیشتر نیست و حریفی نیست که نتوانیم آن را شکست دهیم، فقط اینکه میزبان است ممکن است کار ما را سخت تر کند. اگر بازی خودمان را انجام دهیم این تیم را شکست می دهیم و به عنوان سرگروه راهی دور بعد می شویم.

وی تاکید نمود: در مرحله دوم و در جمع 8 تیم انتهای کار سخت تر است، چون برترین تیم ها به این مرحله می رسند و بازی کردن برابر آنها دشوارتر است.

این هندبالیست با سابقه کشورمان گفت: اگر تیمی می خواهد دنیای گردد و روی سکوی آسیا قرار بگیرد باید تنه به تنه تیم های بزرگ آسیا بزند و باید آنها را شکست دهد. ما تیم خوبی داریم و شانس زیادی برای دنیای شدن داریم. با توجه به اینکه سهمیه آسیا برای حضور در قهرمانی دنیا از سه تیم به 5 تیم رسیده است و بعلاوه تیم ژاپن به عنوان یکی از مدعیان آسیا حضور ندارد، شانس بیشتری برای صعود به مسابقات دنیای داریم.

وی در انتها گفت: امیدوارم بچه ها در بازی های پیش رو عملکرد خوبی را نمایش بگذارند و بتوانند هندبال خوب ایران را به نمایش بگذارند و برترین نتیجه را بگیرند و دست پر به کشور باز گردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1444

به "تور استرالیا ارزان: رجبی: بازی با استرالیا یک تمرین خوب بود، نه مسابقه، برابر هند کار سختی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: رجبی: بازی با استرالیا یک تمرین خوب بود، نه مسابقه، برابر هند کار سختی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید