ایجاد طرح مقاوم سازی و احداث بوفه در خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه تبریز

به گزارش مجله گرگانلند، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز از ایجاد پروژ ه های عمرانی مقاوم سازی و تعمیرات اساسی سالن غذاخوری خوابگاه مجتمع خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه اطلاع داد.

ایجاد طرح مقاوم سازی و احداث بوفه در خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

ناصر تقی زادیه، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از ایجاد پروژ ه های عمرانی مقاوم سازی و تعمیرات اساسی سالن غذاخوری خوابگاه مجتمع خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه خبرداد.

تقی زادیه مطرح نمود: تعویض و اصلاح سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان، تعویض سیستم فاضلاب، انجام ایزولاسیون و عایق کاری از دیگر اقدامات مورد نظر در این پروژه بوده است.

مدیر امور فنی دانشگاه تبریز توضیح داد: احداث بوفه اختصاصی، استفاده از پنجره دوجداره با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و رعایت موازین بهداشتی در اجرای سقف و دیوار های در اماکن پخت و توزیع غذا را از دیگر اقدامات اجرا شده در این پروژه است.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتبار ده میلیارد ریال در حال اجراء است و حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم تا انتها شهریور پروژه تکمیل و تحویل معاونت دانشجویی دانشگاه می گردد.

گفتنی است، مجتمع خوابگای ولیعصر (عج) دانشگاه تبریز درمساحتی حدود 50 هزار متر مربع در منطقه ولیعصر تبریز واقع شده و 1050 نفردانشجوی پسر درمقطع کارشناسی در این خوابگاه ساکن هستند که این مجتمع خوابگاهی دارای امکانات متعدد ورزشی سرپوشیده و روباز، رستوران طرح تاک و فضای سبز دلنشینی برای ساکنان آن دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 702

به "ایجاد طرح مقاوم سازی و احداث بوفه در خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد طرح مقاوم سازی و احداث بوفه در خوابگاه ولیعصر (عج) دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید