اولین جزئیات از بورس یکشنبه ، سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش تجارت نیوز، در شروع معاملات روز یکشنبه 24 فروردین، شاخص کل با رشدی 8 هزار واحدی به کانال 616 هزار واحدی صعود کرد تا همچنان در مدار صعود باقی بماند.

اولین جزئیات از بورس یکشنبه ، سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف

در 40 دقیقه ابتدایی آغاز بازار سهام امروز، بیش از 260 هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و 718 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد خپارس، ثاخت و کسرا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. همچنین گروه انبوه سازی، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی نیز از نظر ارزش معاملات در صدر قرار داشتند.

این در حالی است که در این مدت سه نماد فولاد، کگل و فملی به ترتیب با 944، 747 و 649 واحد بیشترین تاثیر را در سبزپوشی شاخص داشتند.

معاملات فرابورس نیز امروز آغاز سبزی داشت و به لطف صف خرید دماوند، زاگرس و بجهرم، شاخص این بازار نیز رشدی 70 واحدی را تجربه نموده است. در معاملات اول وقت فرابورس نیز بیش از 720 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است.

بازار امروز در حالی اولین روز ریاست حسن قالیباف را سپری می نماید که روز گذشته در جلسه شورای عالی بورس، مصوبات روز چهارشنبه هفته گذشته به تعلیق درآمد تا بورس همچنان بر مدار صعود باقی بماند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 460

به "اولین جزئیات از بورس یکشنبه ، سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جزئیات از بورس یکشنبه ، سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید