استاد میر کلام هادیان که بود؟

به گزارش مجله گرگانلند، استاد میر کلام هادیان از استادان برجسته حوزه و دانشگاه، عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و از نخبگان علوم دینی بود.

استاد میر کلام هادیان که بود؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اهر، استاد میرکلام هادیان علاوه بر تدریس در دانشگاه ها یکی از استادان برجسته حوزه های علمیه طالبیه و ولی عصر(عج) تبریز بود که دروس، فقه و اصول، مکاسب و رسائل را تدریس می کرد .

مرحوم هادیان متولد 1342 روستای کاسین ورزقان از سال 1379 همکاری خود را در گروه معارف اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر شروع کرد و در طول خدمت یکی از استادان صاحب نظر در حوزه دینی و معارف اسلامی بود.

هادیان از استادان برجسته حوزه و دانشگاه در سن 57 سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر رحلت استاد میرکلام هادیان را تسلیت گفت و درگذشت این استاد فرهیخته را به دلیل غنای علمی در حوزه ادبیات عرب و استاد مبرز درمسائل دینی و اشراف ویژه به دروس حوزوی و دانشگاه ضایعه ای عظیم برای جامعه دانشگاهی برشمرد.

وی اضافه کرد: خدمات ارزشمند بیش از دودهه درحوزه معنوی و دینی و تربیت دانشجویانی مومن و متدین هیچوقت از خاطره جامعه دانشگاهی پاک نخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ابراز امیدواری کرد که استادان گروه معارف و دانشجویان آن عزیز سفرکرده ادامه دهنده راه آن استاد فقید در ترویج فرهنگ غنی اسلامی باشند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 685

به "استاد میر کلام هادیان که بود؟" امتیاز دهید

9 کاربر به "استاد میر کلام هادیان که بود؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد میر کلام هادیان که بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید