اروینگ: سالن های بسکتبال مثل باغ وحش های انسانی هستند

به گزارش مجله گرگانلند، ستاره تیم بورکلین گفت: مدت زیادی است که تفریح در سالن های ورزشی با نژادپرستی آمیخته شده و با افراد طوری برخورد می نمایند که انگار در یک باغ وحش انسانی هستند.

اروینگ: سالن های بسکتبال مثل باغ وحش های انسانی هستند

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم بروکلین نتس در بازی سوم مرحله پلی آف کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با نتیجه 141 بر 126، میزبان خود بوستون سلتیکس را در سالن تی دی گاردن شکست داد.

کایری اروینگ، ستاره بروکلین در بازی مقابل تیم سابقش 39 امتیاز و 11 ریباند داشت. این بازی اما حاشیه های ناخوشایندی هم داشت؛ یکی از تماشاگران تیم بوستون در خاتمه بازی، یک بطری آب به سمت اروینگ پرتاب کرد که با اختلاف کمی با این بازیکن به وی برخورد نکرد. پلیس با یاری دوربین ، شخص خاطی را بازداشت کرد و احتمال محرومیت مادام العمر او از حضور در سالن تی دی گاردن وجود دارد.

کایری اروینگ در این مورد گفت: جای تأسف است که ورزش به جایی رسیده است که بسیاری از عادات زشت گذشته در حال زنده شدن هستند.

ستاره بروکلین گفت: متأسفانه مدت زیادی است که تفریح در سالن های ورزشی با نژادپرستی آمیخته شده است و با افراد طوری برخورد می نمایند که انگار در یک باغ وحش انسانی هستند.

بازیکن پیشین تیم های کلیولند و بوستون توضیح داد: ما حیوان نیستیم؛ ما در سیرک نیستیم. وقتی کسی به سالن ورزشی می آید، تنها یک طرفدار نیست، او باید به بازی و همه عوامل آن احترام بگزارد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1146

به "اروینگ: سالن های بسکتبال مثل باغ وحش های انسانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروینگ: سالن های بسکتبال مثل باغ وحش های انسانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید