اتفاق عجیب و کبدی استان سمنان، انتخابات مجمع عقب افتاد

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان سمنان بعد از ظهر دوشنبه قرار بود تا به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود در این انتخابات همچنین دو نفر نیز نامزد شده بودند و قرار بود که رأی گیری بعد از اتمام نماز ظهر و عصر برگزار شود.

اتفاق عجیب و کبدی استان سمنان، انتخابات مجمع عقب افتاد

شرایط از سوی ورزش و جوانان استان سمنان برای برگزاری انتخابات مهیا بود و همچنین صحبت های نهایی از سوی نامزدها و رئیس فدراسیون و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان صورت پذیرفت اما بعد از اتمام نماز معین شد عده ای به جلسه بازنگشته اند.

هنگام برگزاری انتخابات و با شمارش افراد حاضر معین شد که تنها 13 نفر در نشست حضور دارند در حالی که مجمع 19 نفر را داشت در نتیجه مجمع از حدنصاب افتاد و انتخابات برگزار نشد. تلاش دبیر هیئت و مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برای تماس تلفنی و پیگیری عدم حضور افراد مجمع نیز بی نتیجه ماند.

این اتفاق در حضور رئیس فدراسیون رخ داد تا در واپسین روزهای سال 99 و در حالی که تقریباً اغلب مجامع انتخاباتی ورزش های مختلف استان به خوبی برگزار شده بود یک شوک به ورزش و جوانان استان سمنان وارد شود.

تلاش مسئولان برای حضور افراد در نشست نیز بی نتیجه ماند تا در نهایت انتخابات به بعد از تعطیلات اداری نوروز عقب بیافتد تا مجمع در حالت حد نصاب باشد.

این اقدام عجیب شاید برای اولین بار اتفاق نیفتاده اما اینکه در حضور رئیس فدراسیون این مشکل پدید آمد کمی عجیب بود.

گفتنی است هنوز علت ترک نشست معلوم نیست اما احتمال دارد مخالفت با نامزدی این دو فرد یکی از دلایل از حدنصاب خارج کردن جلسه باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1057

به "اتفاق عجیب و کبدی استان سمنان، انتخابات مجمع عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب و کبدی استان سمنان، انتخابات مجمع عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید