AVATR E11؛ اولین خودروی هوشمند هواوی

به گزارش مجله گرگانلند، هواوی، غول فناوری چینی در پی ایجاد یک صفحه رسمی برای برند AVATR در صفحه اجتماعی ویبو، رسماً اعلام کرد که اولین خودوری هوشمند خود AVATR E11 را که حاصل سرمایه گذاری مشترک سه جانبه است را در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان ماه) عرضه خواهد کرد.

AVATR E11؛ اولین خودروی هوشمند هواوی

به گزارش خبرنگاران، اوایل سال جاری، هواوی، CATL و Changan Automobile سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید خودرو های هوشمند تازه اعلام کردند و اکنون، این برند خودرو های هوشمند پیشرفته که به طور مشترک ایجاد شده است، آماده می شود تا اولین مدل خودروی خود، AVATR E11 را اواخر این ماه عرضه کند. به همین علت، حساب رسمی نشان تجاری AVATR در اوایل امروز (8 نوامبر 2021) در صفحه اجتماعی چینی ویبو رسماً ایجاد شد که در نخستین پیام آن اعلام شد که اولین خودروی هوشمند هواوی در 15 نوامبر عرضه خواهد شد.

نام تجاری AVATR یک سرمایه گذاری مشترک بین سه برند پیشرو در عرصه فناوری است که تخصص های مختلف آن ها را گرد هم می آورد. هوآوی اتصال هوشمند را از طریق راهکار های خودروی هوشمند Huawei Inside خود ارائه می کند، در حالی که CATL یک رهبر جهانی در توسعه و تولید باتری های لیتیوم یونی محسوب می شود. در نهایت، Changan Automobile یک خودروساز بزرگ در چین است و این سه برند با هم قصد دارند خودرو های هوشمند رده بالای الکتریکی را تولید و روانه بازار کنند.

به باور کارشناسان، انتظار می رود که این سرمایه گذاری مشترک بازار خودرو های الکتریکی چین را بیشتر تقویت کند. با نگاهی به پست Weibo، این برند تازه تاسیس رویداد رونمایی آنلاین را برای 15 نوامبر اعلام کرده است و AVATR E11 اولین مدل خودروی این شرکت است. به گزارش خبرنگاران، طبق یادداشت های رسمی، E11 یک خودروی هوشمند SUV در کلاس میانه است که از فناوری مبتکرانه باتری های CATL به همراه پشتیبانی پیشرفته از غول گوشی های هوشمند چینی برخوردار است. طبق گزارش ها، این خودرو دارای طول کلی 4.8 متر است و خودرویی تمام برقی خواهد بود. متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این خودرو در حال حاضر ناشناخته است، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر باید منتظر تاریخ عرضه این خودرو بود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1423

به "AVATR E11؛ اولین خودروی هوشمند هواوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "AVATR E11؛ اولین خودروی هوشمند هواوی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AVATR E11؛ اولین خودروی هوشمند هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید