10 ست پیشنهادی شیک و مجذوب کننده برای استایل بهاری مردانه

به گزارش مجله گرگانلند، فصل بهار با آب و هوای خاص و متغیرش استایل خود را می طلبد. از سوی دیگر با شروع فصل بهار و شروع عید باستانی نوروز بر اساس یک سنت کهن و زیبا ایرانیان به دید و بازدید و گشت و گذار می پردازند، بنابراین در طی سال ها و قرن های متمادی در خرید عید و تهیه لباس های نو به یکی از همه گیر ترین سنت های ایرانیان بدل شده است. در این مطلب قصد داریم ده ست بهاره مجذوب کننده و شیک برای آقایان را برایتان معرفی کنیم. با بررسی این ست های مجذوب کننده هم می توانید برای استایل بهاره مردانه تان ایده بگیرید و هم اینکه که آیتم های تازه و مجذوب کنندهی را برای خودتان تهیه کنید تا در سال تازه یک استایل مردانه بهاره مجذوب کننده داشته باشید. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 ست پیشنهادی شیک و مجذوب کننده برای استایل بهاری مردانه

1. استایل بهاره مردانه با کاپشن بهاره

کاپشن بهاره یکی از پر کاربرد ترین آیتم ها برای آب و هوای متغیر بهاری است. کاپشنی که برای فصل بهار انتخاب می کنید باید سبک باشد و شما را از باد و باران های بهاری مصون کند. در این ست مجذوب کننده بهاری یک کاپشن مجذوب کننده سرمه ای رنگ از برند کیکی رایکی انتخاب کرده ایم. جنس این کاپشن مردانه مجذوب کننده از پلی استر است و برای فصل بهار بسیار مناسب خواهد بود. دیگر آیتم های پیشنهادی در این ست مجذوب کننده، یک شلوار جین به رنگ آبی روشن و یک کفش کژوال سرمه ای مردانه خواهد بود. در زیر این کاپشن کاربردی بهاره هم می توانید یک تی شرت مجذوب کننده آبی از برند آر ان اس ست کنید و بدرخشید.

2. ست کژوال و مجذوب کننده

در دیگر ست پیشنهادی این مطلب هم یک کاپشن بهاره را انتخاب کرده ایم. یک کاپشن بهاره زیبا از جنس پلی استر و رنگ ذغالی است و می توانید آن را با یک تی شرت جذب سفید و طرح دار ست کنید. دیگر انتخاب های ما برای این ست فوق العاده و کاربردی یک دست شلوار جین راسته به رنگ آبی روشن و یک کفش روزمره و مجذوب کننده از برند شوپاست.

3. ست رسمی و شیکبرای میهمانی های نوروزی

با کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا و واکسیناسیون عمومی امسال محدودیت های عید نوروز به نسبت سال های گذشته کاهش یافته است و شرکت در میهمانی ها و دورهمی های نوروزی با رعایت اصول بهداشتی می تواند مانند سال های گذشته انجام پذیرد. بنابراین در این بخش از مطلب یک ست بسیار شیک و رسمی برای میهمانی ها و مجالس برایتان معرفی کرده ایم.

انتخاب ما برای این ست رسمی و چشم گیر یک دست کت و شلوار بسیار شیک از برند برندس است. این کت و شلوار مجذوب کننده را می توانید با یک پیراهن راه راه سفید از برند ناوالس، یک جفت کفش چرمی رسمی و یک کراوات بسیار زیبا با طرح های طوسی و آبی ست کنید و در میهمانی هایتان بدرخشید.

4. ست بهاره مردانه با رنگ سال 2022

رنگ زیبای بنفش به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب شده و در حال حاضر یکی از ترند ترین رنگ ها در دنیای مد محسوب می شود. در این بخش از مطلب یک ست مجذوب کننده با رنگ بنفش را برایتان معرفی کرده ایم. یکی از مجذوب کننده ترین و در عین حال شیک ترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ بنفش در استایل آقایان رنگ طوسی است. بنابراین در این ست مجذوب کننده یک پلوشرت بنفش و بسیار خوش رنگ از برند ناوالس را با یک دست شلوار کتان طوسی و یک جفت کفش اسپرت با ترکیب رنگی طوسی و سفید ست کرده ایم. یک عدد کیف چرمی دوشی به رنگ بژ و یک عدد عینک آفتابی به عنوان اکسسوری می تواند تکمیل کننده این ست خوش رنگ و ترند مردانه باشد.

5. ست جین

در فصل های بهار و پاییز کت های جین یکی از مجذوب کننده ترین آیتم ها در استایل های مردانه و زنانه هستند. آیتم های محبوبی که سال هاست در چرخه مد قرار دارند و همواره طرفداران خود را داشته اند. در این ست مجذوب کننده بهاره مردانه یک کت جین بسیار خوش دوخت و مجذوب کننده را از برند دفکتو انتخاب کرده ایم که در ترکیب با شلوار جین آبی سنگ شور ترکیب بسیار مجذوب کنندهی را پدید می آورد.

برای اینکه این ست بهاره مجذوب کننده تر و منحصر به فرد تر باشد یک تی شرت بسیار مجذوب کننده با یک طرح بی نظیر از برند منان شهیدی را انتخاب کرده ایم. دیگر آیتم پیشنهادی برای این ست مجذوب کننده بهاری یک کفش اسپرت چرمی است که این ست فوق العاده را تکمیل می کند.

  • 10 روش مدرن برای ست کردن کت جین در استایل مردانه

6. استایل مردانه بهاره با بارانی

بارانی ها هم یکی از آیتم های پرکاربرد در استایل بهاره هستند؛ به خصوص در دو ماه اول بهار که بارندگی زیاد است همراه داشتن یک بارانی سبک و خوش استایل می تواند برایتان بسیار کاربردی باشد. در این ست مجذوب کننده بهاره یک بارانی مجذوب کننده و طرح دار با ترکیب رنگی طوسی و سرمه ای از برند کیکی رایکی انتخاب کرده ایم. این بارانی مجذوب کننده را می توان با یک کتانی سرمه ای از برند ال سی وایکیکی، یک تی شرت نخی سرمه ای و سفید و یک شلوار کتان سرمه ای ست کرد. این استایل بهاره مردانه در عین مجذوب کنندهیت بسیار هم کاربردی خواهد بود.

7. استایل مجذوب کننده با پیراهن چهارخانه و ترکیب رنگی سرمه ای و طوسی

یکی از مجذوب کننده ترین ترکیب های رنگی سرمه ای و طوسی است. در این ست بهاره مجذوب کننده یک پیراهن مجذوب کننده چهارخانه طوسی و سرمه ای را از برند آر ان اس انتخاب کرده ایم که رنگ و طرح بسیار زیبایی دارد. با توجه به ترکیب رنگی پیراهن بهترین انتخاب برای دیگر آیتم های ست تناژ های مختلف طوسی است. بنابراین یک تی شرت طوسی نخی ساده و یک شلوار کتان طوسی دیگر انتخاب های ما برای این ست فوق العاده است. در نهایت یک جفت کفش کژوال جیر سرمه ای و کرم مردانه از برند کروماکی ست مجذوب کننده بهاره را تکمیل می کند.

  • 8 رنگ مجذوب کننده برای بهار و تابستان که آقایان باید به کمد لباس خود اضافه کنند

8. استایل مجلسی شیک با پیراهن مشکی و ساسپندر

دیگر ست پیشنهادی ما در این مطلب یک ست مجلسی و مجذوب کننده مردانه است که برای میهمانی ها و مجالس عید نوروز بسیار خاص و کاربردی خواهد بود. در این ست مجذوب کننده یک پیراهن مردانه ذغالی از برند ناوالس را انتخاب کرده ایم که در ترکیب با شلوار رسمی پارچه ای طوسی از برند ناوالس و یک جفت نیم بوت چرمی شیک از برند شیفر می تواند ترکیبی بسیار مجذوب کننده بسازد.

و اما تکمیل کننده این ست مجذوب کننده یک ست ساسپندر و کراوات است. اگر در پی استایل های مجلسی جوان پسند تر و خاص تر هستید انتخاب ساسپندر و کروات بدون کت می تواند گزینه بسیار مجذوب کنندهی برایتان باشد. ترکیب رنگی مشکی و طوسی هم در این ست مردانه فوق العاده بسیار مجذوب کننده و شیک است.

9. استایل بهاره با جلیقه

جلیقه ها هم یکی از مجذوب کننده ترین و کاربردی ترین آیتم های بهاری هستند. آیتم هایی که هم در آب و هوای متغیر بهاری برایتان مناسبند و هم در ترکیب با دیگر آیتم ها مانند تی شرت و یا پیراهن مردانه می توانند استایل های مجذوب کنندهی خلق کنند.

در این ست بهاره مردانه دوست داشتنی یک جلیقه طوسی و خوش دوخت از برند اسپیور را با یک تی شرت سفید طرح دار مینیمال از همین برند ست کرده ایم. ترکیب جلیقه با تی شرت می تواند بسیار مجذوب کننده باشد، به خصوص اگر رنگ های طوسی و سفید را با یکدیگر ترکیب کنیم.

دیگر آیتم های تکمیل کننده این ست مجذوب کننده یک شلوار جین مام استایل به رنگ آبی روشن از برند کوی و یک کتانی سفید و بسیار مجذوب کننده از برند سولا هستند. در نهایت یک عینک مجذوب کننده و ساده از برند شیائومی می تواند این ست بهاره مردانه را تکمیل کند.

10. استایل شاد بهاره برای مردان جوان

و اما در آخرین ست پیشنهادی این مطلب یک ترکیب شاد و مجذوب کننده را برایتان معرفی کرده ایم. در این ست فوق العاده یک پیراهن آستین کوتاه راه راه به رنگ نارنجی هلویی از برند آر ان اس انتخاب کرده ایم. پالت رنگی سفید، هلویی، کرم و آبی روشن می تواند بسیار مجذوب کننده و خاص باشد. بنابراین دیگر آیتم های انتخابی برای این ست مجذوب کننده و خوش رنگ یک تی شرت سفید ساده، یک جین راسته به رنگ آبی روشن و یک جفت کفش کانورس کرم هستند. در نهایت یک عینک آفتابی ویفری این ست بهاره مجذوب کننده و خوش استایل را تکمیل می کند.

  • راهنمای کامل خرید عینک آفتابی مردانه برای عید 1401

و در آخر

امیدواریم با بررسی ست های پیشنهادی ارائه شده در این مطلب بتوانید با استفاده از آیتم های مشابهی که در منزل دارید برای خودتان ست های مجذوب کننده بهاری بسازید و یا آیتم های جدیدی را خریداری کرده و به کمد بهاره تان اضافه کنید. در هنگام خریداری آیتم های مورد نیازتان حتما به آب و هوای متغیر فصل بهار توجه کنید و لباس هایتان را طوری انتخاب کنید که چه در روزهای گرم و چه در روز های بارانی و خنک بتوانید یک استایل کاربردی داشته باشید.

منبع: دیجی استایل
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1545

به "10 ست پیشنهادی شیک و مجذوب کننده برای استایل بهاری مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ست پیشنهادی شیک و مجذوب کننده برای استایل بهاری مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید