یاورشهر 7 آماده میزبانی از 100 مددجو

به گزارش مجله گرگانلند، مرکز یاورشهر 7 با هدف سامان دهی آسیب های اجتماعی و حمایت از مددجویان کم توان و معلول در منطقه19 افتتاح شد.

یاورشهر 7 آماده میزبانی از 100 مددجو

به گزارش خبرنگاران، سرپرست شهرداری منطقه19 با بیان اینکه مرکز یاورشهر 7 در زمینی به مساحت 400 متر مربع در حاشیه بزرگراه شهید چراغی آماده شده است، گفت: این مرکز با ظرفیت پذیرش 100معتاد کم توان و معلول با خدماتی مثل اتاق مشاوره، خدمات بهداشتی و درمانی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

تورج فرهادی ریشه یابی آسیب های اجتماعی و اجرای تدابیر ویژه در این خصوص با هدف کاهش و کنترل آسیب ها را موثر عنوان نمود و گفت: به همین منظور توافق نامه ای بین شهرداری تهران و موقوفه مروی برای ساماندهی مشاغل مزاحم که زمینه ساز آسیب های اجتماعی در این منطقه می گردد منعقد شده است تا فضاهای ناکارآمد و عرصه های رهاشده شهری از وجود معتادان متجاهر و آسیب های ناشی از آن پاکسازی و امن گردد.

فرهادی اضافه نمود: با ایجاد یاورشهرها در منطقه ها مختلف شهر، علاوه بر ساماندهی وضع موجود، تدابیر و اقدامات لازم درخصوص توانمندسازی و اشتغالزایی این عزیزان بعد از عبور از مراحل سم زدایی و تکمیل دوره درمان برای بازگشت به آغوش جامعه و خانواده فراهم می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1654

به "یاورشهر 7 آماده میزبانی از 100 مددجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "یاورشهر 7 آماده میزبانی از 100 مددجو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاورشهر 7 آماده میزبانی از 100 مددجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید