کیفیت دوربین ریلمی 9 پرو پلاس با S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 برابری خواهد کرد

به گزارش مجله گرگانلند، این طور که به نظر می رسد کیفیت دوربین ریلمی 9 پرو پلاس هم سطح با گوشی های فوق العاده قدرتمندی نظیر گلکسی S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 خواهد بود.

کیفیت دوربین ریلمی 9 پرو پلاس با S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 برابری خواهد کرد

ریلمی 9 پرو پلاس یکی از گوشی های تازه است که شرکت چینی قصد دارد در تاریخ 16 فوریه (27 بهمن) از آن رونمایی کند. به همین علت حجم خبرهای منتشر شده در رابطه با آن بسیار زیاد بوده است. اما تازهترین خبری که پیرامون این محصول شنیدیم، نکته بسیار جالبی دارد. این طور که به نظر می رسد این گوشی از لحاظ عملکرد و قابلیت، هم سطح با گوشی های قدرتمندی چون گلکسی S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 خواهد بود.

ریلمی 9 پرو پلاس به عنوان یک پرچم دار از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی ساخت شرکت سونی (سنسور IMX766) بهره می برد که گفته می شود کیفیت فوق العاده بالایی هم دارد. از همین دوربین در گوشی ریلمی GT 2 پرو هم استفاده شده است که پرچم دار شرکت چینی به شمار میرود. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی خود شرکت، این دوربین قدرتمند قادر است تصاویری هم سطح با گوشی هایی نظیر پیکسل 6، شیائومی 12 و گلکسی S21 اولترا ثبت کند که این ادعای واقعا بزرگی است.

ریلمی حتی صفحه تبلیغاتی این گوشی را هم راه اندازی و در آن تصاویر ثبت شده از طریق این گوشی و سه پرچم دار دیگری را که پیش تر به آن ها اشاره کردیم را با یکدیگر مقایسه کرد که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

ریلمی همچنین از این فرصت استفاده کرد تا فناوری پردازش تصویر اختصاصی خود را هم که تحت عنوان ProLight شناخته می شود معرفی کند. این فناوری همانطور که از نامش پیداست در زمینه نوردهی به کمک لنز دوربین می آید و در نتیجه هم تصاویر خوبی در نور شب به ثبت می رسد. حال باید منتظر ماند و دید زمانی این گوشی رسما راهی بازار شد چه عملکردی از خود به نمایش می گذارد و آیا ادعای مطرح شده پیرامون آن درست از آب در می آیند یا خیر.

در نهایت هم می توانید یک سری تصاویر منتشر شده در وب سایت رسمی خود ریلمی را هم مشاهده کنید که باز هم در واقع مقایسه ای است بین عملکرد ریلمی 9 پرو پلاس و سه گوشی گلکسی S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6. لازم به ذکر است این گوشی قرار است به عنوان قدرتمندترین و بهترین مدل از سری ریلمی 9 در تاریخ 27 بهمن ماه رسما عرضه شود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1505

به "کیفیت دوربین ریلمی 9 پرو پلاس با S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 برابری خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت دوربین ریلمی 9 پرو پلاس با S21 اولترا، شیائومی 12 و پیکسل 6 برابری خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید