کنفرانس علمی صندلی و اهمیت مطالعات میان رشته ای در توسعه طب سنتی

به گزارش مجله گرگانلند، کنفرانس علمی صندلی و اهمیت مطالعات میان رشته ای در توسعه طب سنتی توسط مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه 22 آبان ماه برگزار می گردد.

کنفرانس علمی صندلی و اهمیت مطالعات میان رشته ای در توسعه طب سنتی

به گزارش خبرنگاران، این کنفرانس علمی با همکاری مرکز تحقیقات کارآزمایی طب سنتی دانشگاه شاهد و با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه حکمت، فلسفه، اخلاق و تاریخ پزشکی برگزار می گردد.

از محورهای مورد بحث در این گردهمایی می توان به دانش های قدیم و جدید برای پرورش حکیمان آینده، صندلی اخلاق معنوی در طب سنتی، جستاری در کاربست حکمت و فلسفه در ساختار و مبانی پزشکی نزد ابن سینا و روش شناسی پژوهش های بین رشته ای موسیقی و پزشکی اشاره نمود.

استانداردهای اخلاقی انجام کارآزمایی بالینی استاندارد در ایران، مبانی فلسفی سنتی و کاربرد علوم و فناوری های نوین در گسترش طب نیز از دیگر محورهای مورد بحث در کنفرانس مذکور است.

براساس این گزارش کارگاه تخصصی بکارت و معاینه آن از دیدگاه پزشکی، فقهی و حقوقی نیز پنجشنبه 23 آبان ماه در تالار دانشکده طب سنتی برگزار می گردد این کارگاه تخصصی توسط گروه اخلاق در سلامت باروری و مامایی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی و با همکاری پژوهشکده حقوق بنیادی پارس و انجمن بین المللی اخلاق زیستی اسلامی برگزار خواهد شد و از امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف برخوردار است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، براساس این گزارش کارگاه های مذکور در تالار دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان شهید عباسپور(توانیر) ، بن بست شمس ، پلاک 8 تشکیل می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88781036 داخلی 204 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 55

به "کنفرانس علمی صندلی و اهمیت مطالعات میان رشته ای در توسعه طب سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس علمی صندلی و اهمیت مطالعات میان رشته ای در توسعه طب سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید