کد استعلام به جامانده شارژ ایرانسل

به گزارش مجله گرگانلند، اگر سیم کارت اعتباری ایرانسل دارید؛ مجبوراید برای استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک، دائما شارژ خریداری کنید. استعلام شارژ ایرانسل به شما نشان می دهد الان چقدر موجودی دارید و به جامانده اعتبار سیم کارت چقدر است.

کد استعلام به جامانده شارژ ایرانسل

چون احتمالا مجبورید بارها و بارها در طی یک روز یا هفته، به جامانده اعتبار ایرانسل خود را چک کنید؛ پس ساده ترین و سریع ترین روش مشاهده شارژ، خیلی لازم است.

ساده ترین روش، استفاده از کد استعلام شارژ ایرانسل است. البته، اگر اپلیکیشن ایرانسل من را هم روی گوشی نصب نموده باشید؛ علاوه بر مشاهده به جامانده اعتبارتان، ده ها کار دیگر هم می توانید انجام دهید.

در ادامه، مانند مقاله ، می خواهیم نحوه استعلام گیری شارژ ایرانسل را آنالیز کنیم.

کد دستوری استعلام شارژ ایرانسل

ایرانسل کدهای دستوری زیادی برای مدیریت سیم کارت های مشترکان دائمی و اعتباری دارد که تقریبا انجام هر کاری را آسان می نمایند.

در این میان، دو کد دستوری هم برای استعلام به جامانده اعتبار سیم کارت و مشتری داریم.

با شماره گیری یکی از این دو کد دستوری #2*1*555* یا #1*140* به جامانده اعتبار شارژ شما روی صفحه گوشی ظاهر می گردد و به همین راحتی می توانید ببینید چقدر شارژ دارید.

کد دستوری #1*140* رایج ترین کد موجودی شارژ ایرانسل است. حتی اگر شارژ شما صفر باشد؛ باز هم به جامانده شارژ را به شما نشان می دهد و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

مشترکان سیم کارت اعتباری ایرانسل هم می توانند کد #2*1*555* را شماره گیری نمایند که علاوه بر نمایش به جامانده شارژ، پیشنهاداتی برای خرید بسته اینترنتی یا افزایش اعتبار به شما می دهد.

برای خرید شارژ از ایرانسل هم می توانید کد دستوری #7* بهره ببرید و وارد بخش شارژ ایرانسل شوید.

نحوه استعلام شارژ ایرانسل با اپلیکیشن

بسیاری از مشترکان اعتباری ایرانسل، ترجیح می دهند برای مشاهده به جامانده شارژ از برنامه ایرانسل من استفاده نمایند.

پس از نصب این برنامه و ورود به آن، خیلی ساده در همان صفحه نخست، به جامانده بسته اینترنت، مکالمه، پیامک و بسته های چند کاربره را به شما نشان می دهد:

اگر روی هر کدام از این گزینه های بسته اینترنت، مکالمه یا پیامک بزنید؛ می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده و حتی اقدام به خرید شارژ کنید:

از منوهای پایین صفحه نیز با زدن روی گزینه شارژ می توانید اعتبار سیم کارت ایرانسل خود را با مبلغ دلخواهی که وارد کردید؛ افزایش دهید:

به طور کلی، اپلیکیشن ایرانسل من، خدمات و کاربردهای وسیعی برای شما فراهم می نماید. از تا اعتبار شارژ، افزایش اعتبار، دریافت اینترنت و شارژ رایگان و …

شما می توانید چندین شماره سیم کارت خود را به برنامه ایرانسل من بدهید و خرید انواع شارژ یا هریک را انجام دهید.

سایر روش های مشاهده به جامانده شارژ ایرانسل

به جز کد دستوری استعلام شارژ ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، می توانید با شماره تلفن گویای 700 تماس بگیرید و درخواست های مختلفی از جمله خرید شارژ یا مشاهده به جامانده شارژ را داشته باشید.

دقت کنید باید با همان شماره تلفن سیم کارت ایرانسل خود با تلفن گویای 700 تماس بگیرید. اگر می خواهید از شماره تلفن اپراتوری غیر از ایرانسل تماس بگیرید؛ باید شماره تلفن 09377000000 شماره گیری گردد.

روش دیگر گرفتن به جامانده اعتبار سیم کارت، مراجعه به است.

به هر دلیلی، نمی توانید اپ ایرانسل من را روی گوشی تان نصب کنید؛ به وب سایت آن مراجعه کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات درخواست شده، می توانید به جامانده شارژ را مشاهده و شارژ نو خریداری کنید.

سوالات پر تکرار

+ کد موجودی شارژ ایرانسل چیست؟

هر دو کد دستوری #1*141* و #2*1*555* برای استعلام شارژ ایرانسل استفاده می شوند.

+ چگونه می توانم برای سیم کارت دیگران استعلام شارژ ایرانسل بگیرم؟

با تلفن گویای 700 تماس بگیرید و بعد با وارد کردن شماره ایرانسل خود یا دیگران و حتی شماره ایرانسلی که در دسترس نیست؛ به جامانده شارژ آن را آگاه شوید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1839

به "کد استعلام به جامانده شارژ ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد استعلام به جامانده شارژ ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید