هیچ مسئله ای از بابت تامین آرد و پخت نان در آذربایجان شرقی وجود ندارد

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هرگونه شایعات مربوط به کمبود و گرانی نان در تبریز و سایر شهرستان های استان را تکذیب کرد.

هیچ مسئله ای از بابت تامین آرد و پخت نان در آذربایجان شرقی وجود ندارد

علی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر کمبود آرد و نان در تبریز و دیگر شهرستان های استان، گفت: تمامی این اخبار، کذب است و هیچ مسئله ای از بابت تامین آرد و پخت نان در استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان هایی است که در آن برداشت گندم تازه به اتمام رسیده است و بر همین اساس، اخبار منتشره مبنی بر کمبود آرد در این فصل، غیرمعقول و حاکی از بی اطلاعی حاشیه سازان است.

وی در ادامه سخنان خود، افزایش پخت و ارتقای کیفیت نان در استان را از جمله مهم ترین اولویت های استان دانست و ادامه داد: در این راستا، مقداری از آرد باکیفیت و مورد نیاز استان نیز از کشورهای دیگر وارد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه نسبت به حاشیه سازی و گرانفروشی برخی نانوایان انتقاد کرد و ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت نان باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

وی تشریح کرد: افزایش خودسرانه قیمت، تخلف است و با متخلفین برابر با ضوابط و قوانین برخورد می شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین خواستار افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی ها از سوی سازمان صمت و دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و برخورد با متخلفین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 766

به "هیچ مسئله ای از بابت تامین آرد و پخت نان در آذربایجان شرقی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای از بابت تامین آرد و پخت نان در آذربایجان شرقی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید