هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت حالا می تواند آهنگ سازی کند

به گزارش مجله گرگانلند، مدتی قبل، مایکروسافت از بعضی قابلیت های تازه هوش مصنوعی کوپایلوت رونمایی کرد که در این میان اشاره ای به قابلیت آهنگ سازی نشد. حالا مایکروسافت با همکاری شرکت Suno تصمیم گرفته این قابلیت مجذوب کننده را برای کاربران ارائه کند.

هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت حالا می تواند آهنگ سازی کند

Suno یک ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد موسیقی است که حالا به عنوان پلاگین به کوپایلوت اضافه شده است. برای بهره گیری از این پلاگین، باید ابتدا مشخصات اکانت مایکروسافت را وارد کنید و سپس این پلاگین را فعال سازی کنید. بعد از انجام این کار، کافی است متنی در توصیف آهنگ موردنظر خود بنویسید تا این هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد.

البته این پلاگین محدودیت های مختلفی هم دارد. به عنوان مثال نمی توانید طول آهنگ را تغییر دهید و از سوی دیگر تغییر سبک آهنگ هم امکان پذیر نیست. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر این ابزار نمی تواند آهنگ های طولانی تر از 1 دقیقه را آماده کند. خوشبختانه اشتراک گذاری آهنگ های ایجاد شده کار راحتی است و به سادگی می توانید آن ها را در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

ضمناً آهنگ های ایجاد شده با ترانه همراه هستند که همین موضوع جذابیت آن ها را دوچندان نموده است. بر اساس اعلام مایکروسافت، روند ارائه این قابلیت برای تمام کاربران چند هفته طول می کشد و بنابراین اگر هنوز این پلاگین برای شما ارائه نشده، حداکثر باید چند هفته ای صبر کنید.

منبع: XDA

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1402 بروزرسانی: 29 آذر 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1807

به "هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت حالا می تواند آهنگ سازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت حالا می تواند آهنگ سازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید