نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری

به گزارش مجله گرگانلند، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پارس و نیز مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، صبح امروز (پنجشنبه) بهرام رضاییان و سیروس پورموسوی، مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی جم به اتفاق محمدنوری کاپیتان تیم و رحیم خطیب، در نشستی صمیمی با ایرج خرمدل، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دیدار کردند.

دراین دیدار خرم دل ضمن تقدیر و تشکر از استاندار بوشهر و احمدی، نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی و تلاش های اجرا شده او در جهت کمک به تیم گفت: در چند روز آینده، بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می شود.

وی همچنین با خوش آمدگویی به پورموسوی و تمجید از عملکرد فنی تیم پارس جنوبی، به تشریح مسائل گذشته و راهکارهای موجود برای ایجاد شرایط پایدار در اداره تیم صحبت کرد و از حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم پارس جم سخن گفت.

بهرام رضاییان در این نشست دو ساعته درباره موانع پیش روی تیم در ادامه مسابقات گزارشی ارائه کرد. سیروس پورموسوی هم ضمن ابراز خرسندی از اینکه خرمدل نگاهی فوتبالی دارد و مسائل تیم را به طور دقیق پیگیر است، برگزاری این جلسه محبت آمیز را برای برطرف شدن مسائل مالی به فال نیک گرفت.

در پایان جلسه پس از تقدیر و تشکر خطیب از توجه و حمایت خرمدل و اشاره به اهمیت بقا این تیم در لیگ برتر برای هواداران جمی، محمد نوری درباره برخی مسائل صحبت کرد و گفت که در سایه حمایت های مدیریتی و مالی، بازیکنان همقسم شده اند تا سهمیه پارس جنوبی جم را در لیگ برتر حفظ کرده تا باعث شادی مردم جنوب استان بوشهر شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 726

به "نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید