موسوی: ممنوع الخروج نیستم و مسئله ای هم ندارم

به گزارش مجله گرگانلند، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال که به همراه تیم ملی به ازبکستان نرفته بود، گفت که موضوع ممنوع الخروجی اش صحت ندارد.

موسوی: ممنوع الخروج نیستم و مسئله ای هم ندارم

شهره موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره صعود تیم فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت های آسیا گفت: روز قبل از اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا موضوع پاداش شان در جلسه هیئت رئیسه مطرح و تصویب شد که برای هر پیروزی پاداش در نظر بگیریم و به آنها پرداخت می گردد. پاداش ملی پوشان در مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند هم محفوظ خواهد بود.

وی گفت: خدا را شکر می کنیم که زحمات تیم ملی به نتیجه رسید و مریم ایراندوست، سرمربی تیم توانست با قدرت تیم را راهنمایی کند و به این موفقیت دست یابد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پشتکار و کوشش مضاعف تیم ملی را علت کسب این پیروزی برشمرد و اسم کرد: وظیفه خودم می دانم هر آنچه در توانم هست برای بازیکنان انجام دهم و از همه تیم ممنون و ممنونم. می دانم پشتکار و کوشش مضاعف شان باعث شد این پیروزی قدرتمندانه را به دست آورند. صعود تیم ملی به مسابقات جام ملت های آسیا برای نخستین بار باعث افتخار است.

موسوی در مورد شایعات ایجاد شده پیرامون خودش، تیم بادران و ممنوع الخروج شدنش گفت: ممنوع الخروجی من درست نیست و مسئله ای هم ندارم. هر کسی کار مالی می نماید راجع به او صحبت می نمایند و الان هم بیشتر در این باره حرف زده می گردد تا شیرینی تیم ملی و پیروزی ملی پوشان را زیر سؤال ببرند. بعضی فکر می نمایند با این شایعات به من ضربه می زنند در حالی که بدون شک به فوتبال کشور ضربه وارد می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1328

به "موسوی: ممنوع الخروج نیستم و مسئله ای هم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: ممنوع الخروج نیستم و مسئله ای هم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید