مقاله: راهنمای ضروری برای آغاز یک تجارت در کانادا

به گزارش مجله گرگانلند، اسمی که برای شغل خود انتخاب می کنید به ایجاد هویت برند شما یاری می نماید و می تواند در موفقیت تأثیر عمده ای بگذارد. شما یک نام تجاری می خواهید که به یاد ماندنی باشد و باعث گردد تجارت شما از رقبا متمایز گردد، اما همچنین باید نامی باشد که مشتریان از ماهیت کسب و کار شما آگاه شوند.

مقاله: راهنمای ضروری برای آغاز یک تجارت در کانادا

وقتی نام مورد نظر خود را جستجو میکنید، Ontario Business Central انواع مختلف نام تجاری را برای هر شغل، شرکت ها و علائم تجاری موجود که مشابه آنها هستند جستجو می نماید. به شما این امکان را می دهد قبل از ثبت نام در کسب و کار از نام های مشابه آگاه شوید.

به طور کلی باید هم عنصر متمایز و هم توصیفی برای نام تجاری خود داشته باشید. عنصر متمایز چیزی است که نام تجاری شما را منحصر به فرد می نماید، و عنصر توصیفی کار شما را توصیف میکند.

پلتفرم Google My Business: با Google My Business اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را به روز نگه دارید، کلیه اطلاعات ضروری شما را میتواند به مشتریان بدهد - اطلاعات تماس، ساعات کار، وب سایت و....

فیس بوک و اینستاگرام، یکی از قوی ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. این امکان را به مشتریان می دهند تا به راحتی با شما تماس بگیرند، نقد و آنالیز های مربوط به کسب و کار شما را مشاهده نمایند و تصاویر محصولات شما را ببینند

منبع مقاله: راهنمای ضروری برای آغاز یک تجارت در کانادا

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1183

به "مقاله: راهنمای ضروری برای آغاز یک تجارت در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای ضروری برای آغاز یک تجارت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید