معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

به گزارش مجله گرگانلند، آشنایی با پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس | Air France First Class

امروز می خواهیم تا پرواز فرست کلاس یا به اصطلاح شرکت هواپیمایی ایرفرانس لا پریمیر این شرکت هواپیمایی معروف و قدیمی کشور فرانسه را به شما معرفی نماییم. فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس (La Première - Air France) شاید به نوعی هم حس سفری مجلل را به شما بدهد و هم شما را همچون فردی عالی رتبه نشان دهد. به هر حال این کلاس پروازی مشخصات خاص و ویژه ای دارد که دیگر کلاس های پروازی این شرکت ندارند و همین تفاوت ها باعث ایجاد حسی مثبت در مسافرانش می شود. در ادامه با ما در خبرنگاران در معرفی این کلاس پروازی ایرفرانس همراه باشید.

معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی ایر فرانس

شرکت هواپیمایی ایر فرانس در سال 1933 میلادی همانطور که از اسمش بر می آید و معین است درکشور فرانسه تاسیس شد.

این ایرلاین که دفتر مرکزی آن در شهر ترامبله ان فرانس و در شمال فرانسه واقع شده است در طی زمان تبدیل به یکی از شرکت های تابعه ایر فرانس کی آل ام محسوب شد.

شرکت هواپیمایی ایر فرانس در سال 2013 به 36 مقصد مختلف در فرانسه و 168 مقصد در 93 کشور در سراسر جهان پرواز مستقیم داشت.

این شرکت در سال 2015 جمعاً نزدیک به 47 میلیون تن مسافر را در سراسر جهان جا به جا نمود. فرودگاهی که مرکز اصلی پرواز های این ایرلاین فرانسوی است، فرودگاه بین المللی شارل دوگل (Charles de Gaulle Airport) شهر پاریس است.

البته ناگفته نماند که فرودگاه های دیگری هم هستند که به عنوان مقاصد ثانویه این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند.

این فرودگاه ها عبارتند از: فرودگاه نیس کوت دازور، فرودگاه مارسی پروانس، فرودگاه لیون- سینت اگزوپری، فرودگاه تولوز- بلانیاک و در آخر فرودگاه بوردو- مریگناک.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی ایر فرانس عضوی از اتحادیه جهانی اسکای تیم است.

فرودگاه شارل دوگل پاریس که قطب میان قاره ای و بزرگ ترین قطب ایر فرانس شناخته می شود، روزانه به 335 مقصد، پروازهای خروجی دارد.

ایر فرانس به وسیله فرودگاه مارسی پروانس نیز که جدیدترین قطب آن است، روزانه به 30 مقصد در اروپا، آفریقا و فرانسه پرواز انجام می دهد.

یکی از افتخارات بی شمار ایر فرانس این است که در سال 2004 با انجام بیشترین پرواز، به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی اروپایی معرفی گردید. طبق آماری که از این شرکت هواپیمایی به تازگی منتشر شده است، در سال 2011 شرکت هواپیمایی ایر فرانس به بیش از 90 مقصد مختلف در اقصی نقاط جهان پرواز داشته است.

در حال حاضر پروازهای روزانه این شرکت در 24 ساعت حدود 800 پرواز است که در مقابل آمار های پرواز روزانه بسیاری از شرکت های هواپیمایی در جهان، آماری قابل توجهی است و به سختی دست یافتنی می باشد.

این شرکت هواپیمایی دارای انواع جت های مسافربری بوئینگ و جت های بزرگ ایرباس پهن پیکر است.

از جمله شرکت های زیر مجموعه ایر فرانس، شرکت هواپیمایی هاپ (HOP!) است که این پروازهای داخلی و اروپایی شرکت ایر فرانس را انجام می دهد.

کلاس های پروازی ایر فرانس به چهار کلاس پروازی مختلف: فرست کلاس یا لا پریمیر (La Première)، پروازهای بیزینس کلاس، کلاس های پرمیوم اکونومی و در نهایت کلاس پروازی اکونومی تقسیم می شود که همانطور که می دانید در این مطلب می خواهیم درباره لا پریمیر یا فرست کلاس این شرکت هواپیمایی صحبت نماییم.

پروازهای فرست کلاس ایر فرانس

حال به شرح پروازهای فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس در پروازهای لوکس و مجلل این شرکت می پردازیم.

در پروازهای لا پریمیر این کلاس پروازی جایگاه های مسافران همگی از برترین نوع چرم و چوب اعلا ساخته شده اند.

در واقع برای هر مسافر این امکان وجود دارد که اتاقی کاملا جداگانه نسبت به دیگر مسافران داشته باشند.

البته این امکان همانطور که بدیهی است برای همه مسافران وجود دارد. در واقع شکل جایگاه های مسافرین این پرواز به گونه ای است که نه تنها این اجازه را به افراد می دهد که به راحتی مسافت های طولانی و یا نزدیک را بپیمایند بلکه محیطی کاملا خصوصی و با کیفیت را به آن ها می دهد. این جایگاه ها هم قابلیت انعطاف را دارند و هم تبدیل به تخت خواب می شوند. این جایگاه ها دارای لگ روم های بزرگ و جادار هستند.

یکی از ویژگی هایی که درهمه ایرلاین های جهان بسیار به آن اهمیت داده می شود، کیفیت غذا و تنوع منوی غذایی است.

ایرلاین ایر فرانس نه تنها از این قائده مستثنی نیست بلکه خود به عنوان یکی از ایرلاین های پیشگام در این زمینه شناخته می شود.

این شرکت هواپیمایی جدا از خدماتی که برای دیگر کلاس های پروازیش دارد، برای قسمت فرست کلاسش برنامه غذایی کاملا جدا و مدون دارد.

علاوه بر این کترینگ این هواپیمایی یکی از برترین کتیرینگ ایرلاین های جهانست بلکه ازوجود برترین آشپزان فرانسوی و بین المللی نیز بهره می برد.

منوی غذایی این ایرلاین در هر دوره معینی عوض می شود و ازاول تنظیم می شود.

در طبخ غذاها از مواد تازه و بسیار با کیفیت و یا حتی لوکس و مجلل غذایی از سراسر جهان استفاده می شود.

غذاهای منوی این ایرلاین هم فرانسوی و هم بین المللی است. از دیگر امکانات این پرواز که در هواپیماهای پهن پیکر نیز برگزار می گردند می توان به منوی تفریح آن اشاره کرد.

در این منو انواع فیلم های روز جهان، مجلات، روزنامه، بازی و موسیقی های مختلف در اختیار مسافران قرار می گیرد.

ضمناً مسافرین این پرواز می توانند از صفحه مانیتور لمسی خود تمامی اموری همانند کم و زیاد کردن دمای هوا و یا نور را کنترل کنند، ضمن این که هر مسافر یک تلویزیون شخصی دراختیار دارد. در کنار جایگاه و جایگاه هر مسافر پریزی برای شارژ موبایل، لپ تاب و یا هر وسیله الکترونیکی دیگر قرار گرفته است.

دراین کلاس پروازی در اختیار همه مسافران این امکان که بتوانند از اینترنت پر سرعت و بعلاوه تلفن هوایی استفاده کنند.

در آخر نیز از دیگر معینات این پرواز که آن را بسیار متمایز و مجلل نموده است این است که در طول پرواز پرسنل پروازی در کنار مسافران هر وقت که بخواهند برای ارائه خدمات حضور دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1516

به "معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید