رستوران های پاریس؛ عروس شهرهای اروپا (تور اروپا ارزان)

به گزارش مجله گرگانلند، یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به شهر زیبای پاریس، غذا خوردن در رستوران های لوکس و حتی رستوران های سنتی آن است. در این مقاله به معرفی تعدادی از برترین رستوران های شهر پاریس می پردازیم که به علت تنوع و کیفیت غذا، سرویس دهی عالی، موقعیت مکانی و داشتن محیطی گرم و صمیمی بین مردم پاریس و جهانگرد ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

رستوران های پاریس؛ عروس شهرهای اروپا (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رستوران Pierre Gagnaire

این رستوران برترین مکانی است که سرآشپز آن؛ Pierre Gagnaire با چندین طعم و سبک غذا در یک بشقاب، ترکیبی زیبا را که فقط می توانید آنها را در تابلوهای نقاشی مشاهده کنید برای شما تهیه می نماید. انتخاب غذا از منوی متنوع آن کار آسانی نیست و هزینه بالای غذاهایش ممکن است یکی از دلایلی باشد شما را از رفتن به این رستوران منصرف کند؛ اما غذا خوردن رستوران Pierre Gagnaire تجربه ای فوق العاده برای کسانی است که به قیمت غذا و رستوران اهمیتی نمی دهند.

رستوران ژول ورن

رستوران ژول ورن یکی از رستوران های رمانتیک شهر پاریس است که بر فراز برج ایفل قرار گرفته است. این رستوران با دکوراسیونی مدرن و مجذوب نماینده و سرآشپزی آلن دوکاس؛ منویی از برترین غذاهای کلاسیک فرانسوی را برای مهممانان خود سرو می نماید. با تماشای چشم اندازهای زیبای پاریس از طبقه دوم برج ایفل و پنچره های بزرگ رستوران ژول ورن می توان سفری به یادماندنی را در شهر پاریس تجربه کرد.

قیمت بلیط هواپیما پاریس

فهرست هتل های پاریس

رستوران Lasserre

رستوران Lasserre با نورپردازی مناسب، موسیقی ملایم، دکوری زیبا، کارد و چنگال و ظروف نقره و کریستال و غذاهای متنوع؛ از زیباترین و پرطرفدارترین رستوران های پاریس است که ستاره میشلن را دارد. زمانی که هوای بیرون مناسب و خنک باشد، سقف رستوران را برای لذت بردن مهمانان از هوا و آسمان شب باز می نمایند. این رستوران علاوه بر غذاهای مخصوص پاریس، پیش غذا، سالادها و دسرهای متنوعی را برای علاقمندان خود سرو می نماید.

رستوران نولیتا

رستوران مجلل نولیتا در موتور ویلیج که نمایشگاه ماشین ایتالیایی است، قرار گرفته است. این رستوران روبروی شانزه لیزه قرار گرفته و چشم انداز ای دیدنی از برج ایفل دارد. ورودی و دکوراسیون سیاه و سفید رستوران نولیتا، آن را به محیطی مدرن تبدیل نموده است که برای یک شام رمانتیک، فوق العاده است. این رستوران با مجموعه ای از غذاها، دسرها و سالادهای بی نظیر ایتالیایی، وعده ای به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می زند.

چگونه بوداپست را در 48 ساعت بگردیم؟

جاذبه های گردشگری لیسبون شهر تاریخی پرتغال

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1677

به "رستوران های پاریس؛ عروس شهرهای اروپا (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های پاریس؛ عروس شهرهای اروپا (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید