مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 لو رفت

به گزارش مجله گرگانلند، از آنجایی که لنوو میخواهد به زودی از گوشی گیمینگ نو خود تحت عنوان لیجن Y90 رونمایی کند امروز شاهد افشای مشخصات فنی آن بودیم.

مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 لو رفت

لنوو طی یکی دو سال اخیر در عرصه گوشی های گیمینگ فعالیت بسیار خوبی داشته است. اگرچه این شرکت برخلاف لپ تاپ های سری لیجن، گوشی های گیمینگش را به بازار چین محدوده نموده و خبری از آن ها در بازار بین المللی نیست اما امید می رود این اتفاق رخ دهد چرا که بسیاری از کاربران به گوشی های گیمینگ علاقه دارند.

امروز اما یکی از افشاگران معروف چینی بخشی از تعیینات فنی لنوو لیجن Y90 را فاش کرد تا بدین ترتیب از بابت یکی از مجذوب کننده ترین گوشی های گیمینگی که قرار است به زودی رونمایی گردد آگاه شویم. طبق گفته این افشاگر، نماینده تازه لنوو قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز گردد. یعنی قدرتمندترین پردازنده ای که در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.

بعلاوه این گوشی از نمایشگری 6.92 اینچی بهره می برد که رفرش ریت آن به 144 هرتز می رسد. این نمایشگر پنلی از جنس AMOLED دارد و نرخ الگوبرداری لمس در آن به 720 هرتز می رسد تا بدین ترتیب با بالاترین سرعت ممکن به کنش های لمسی کاربران واکنش نشان داده گردد. بعلاوه برای این مجموعه قدرتمند یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که با شارژر 68 واتی می توان آن را شارژ کرد. این شارژر درون جعبه وجود دارد اما چیزی که نمی دانیم این است که آیا لنوو در این گوشی هم از دو پورت USB-C برای شارژ گوشی استفاده می نماید یا خیر.

لنوو لیجن Y90 به عنوان یک گوشی گیمینگ از 18 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در قدرتمندترین مدل خود بهره می برد که کاملا مناسب یا به عبارتی فراتر از حد احتیاج ارزیابی می گردد. این گوشی از دو موتور لرزشی قدرتمند بهره می برد تا تجربه ای لذت بخش را در اختیار علاقه مندان به گوشی های گیمینگ قرار دهد.

سال گذشته لنوو برای گوشی گیمینگ خود یک مدل پرو هم در نظر گرفت که انتظار می رود سال جاری هم همینطور باشد و شاهد گوشی لنوو لیجن Y90 پرو هم باشیم. حال تعیینات فنی این گوشی در صورت وجود چه خواهد بود تعیین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1543

به "مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی لنوو لیجن Y90 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید