مدافع لیون فرانسه به چلسی پیوست!

به گزارش مجله گرگانلند، چلسی یکی از پر خرج ترین باشگاه های اروپایی در پنجره جابجایی زمستانی بوده و خرید های آن ها همچنان ادامه دارد.

مدافع لیون فرانسه به چلسی پیوست!

به نظر می رسد که تاد بولی و دیگر شرکای او در این باشگاه عزم راسخی برای ایجاد تغییر جدی در ترکیب این تیم و بهبود شرایط برای گراهام پاتر در ادامه فصل دارند و به همین دلیل بازیکنان متفاوتی را در ماه ژانویه به استمفوردبریج منتقل کردند. این هفتمین انتقال پنجره جابجایی زمستانی برای چلسی به شمار میرود.

این باشگاه از مدت ها پیش در حال بررسی شرایط جذب گوستو بود. مدیران این باشگاه معتقد هستند که این مدافع 19 ساله می تواند جانشین خوبی برای ریس جیمز باشد.

گفته می شود که دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن با مبلغ 30 میلیون یورو به توافق رسیده اند و آبی های لندن قراردادی طولانی مدت تا سال 2030 با او به امضا رساندند.

گوستو روز گذشته برای انجام آزمایش های پزشکی وارد لندن شد و پس از این که این آزمایش ها با موفقیت به انجام رسیدند، او رسما قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که مدیران لیون تمایلی برای فروش این بازیکن نداشتند، اما او با اصرار از آن ها خواسته بود که با جدایی اش و پیوستن او به چلسی موافقت کنند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1708

به "مدافع لیون فرانسه به چلسی پیوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع لیون فرانسه به چلسی پیوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید