فشار های وارده پورسیدآقایی را خسته نموده بود

به گزارش مجله گرگانلند، شهردار تهران در مورد چرایی استعفای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بود و عنوان نموده بود که فشار های وارده او را خسته نموده است.

فشار های وارده پورسیدآقایی را خسته نموده بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه در سه روز گذشته یکی از معاونین کلیدی شهرداری تهران در این معاونت حمل و نقل و ترافیک از سمت خود استعفا داده و استعفای ایشان هم پذیرفته شده است، دلیل این استعفا چه بود و جایگزین ایشان چه زمانی قرار است معرفی گردد، گفت: به هر تقدیر معاونت حمل و نقل ترافیک، معاونت گسترده و وسیعی است که کار های آن، کار های سخت و بزرگی است.

وی ادامه داد: آقای پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بودند و خواهان رفتن از این سمت شده بودند که ما هم به دلیل اصرار ایشان با این درخواست موافقت کردیم.

حناچی گفت: به هر ترتیب فشار هایی بر ایشان بود که ایشان را خسته نموده بود و ما هم به این نتیجه رسیدم که همچون مدیر یک تیم جای بازیکنان را تغییر دهیم تا به بهترین نتیجه و عملکرد برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در باره اینکه شما صحبت از فشار بر روی آقای پورسیدآقایی کردید این فشار چه بوده و از جانب چه کسانی بوده، گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک موضوعات مرتبط با طرح ترافیک، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو، مد های حمل و نقل و بسیاری از چیز های دیگر را شامل می گردد که هر کدام این ها به دلیل گستردگی و فشار کار یک مدیر را خسته می نماید.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا یوسف حجت قرار است معاون بعدی حمل و نقل و ترافیک باشد گفت: به هر تقدیر ایشان امروز سرپرست این معاونت هستند و کار های اولیه در حال اجرا است تا بقیه اقدامات صورت گیرد.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به یکی دیگر از سوالات خبرنگار فارس که از وی در خصوص زمان ارائه لایحه بودجه به شهرداری بودجه از وی پرسید گفت: ما ابتدا یک متمم بودجه برای سه ماهه پایانی سال باید به شورای شهر ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: پس از آن قطعا به سرعت لایحه بودجه سال 99 را ارائه خواهیم کرد.

یکی از خبرنگاران خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران گفت: بعد از گیاهان شدن بنزین و سهمیه بندی آن تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و مترو افزایش یافته است و همین امر باعث بعضی نارضایتی های مردم شده است و می گویند چرا مدیران خودشان است حمل و نقل عمومی استفاده نمی نمایند تا بدانند مردم در چه مشقتی قرار دارند.

حناچی در پاسخ به این فرد گفت: اتفاقاً شما که خبرنگار هستید باید بدانید که من روز های سه شنبه با حمل و نقل عمومی سفر می کنم تا فرهنگ استفاده از همراه اول عمومی بالا برود و هم مشکلاتی که شما می گویید را ببینم.

شهردار تهران همچنین درباره سرنوشت پولی که مردم در حساب یکی از شرکت های اجاره دوچرخه اشتراکی گذاشته اند گفت: این پول برعهده آن شرکت است و به تعهداتش عمل خواهد نمود.

وی گفت: ما پولی به این شرکت نداده بودیم و فقط به آن فضا دادیم که بتواند این ایده را در شهر پیاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 134

به "فشار های وارده پورسیدآقایی را خسته نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار های وارده پورسیدآقایی را خسته نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید