فروش بازی Manor Lords از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش مجله گرگانلند، بازی منر لردز (Manor Lords) یکی از عناوین بسیار مجذوب کننده در سبک استراتژی است. این بازی توانست با عرضه در حالت دسترسی اولیه موفقیت خوبی کسب کند و حال طبق چیزی که اعلام شده فروش این بازی از مرز 2 میلیون نسخه عبور نموده که برای یک عنوان استراتژی عدد بسیار خوبی است.

فروش بازی Manor Lords از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرد

بازی منر لردز یک بازی شهرسازی و استراتژی است. این بازی در دنیای مدیوال (Medieval) قرار داشته و به همین علت با استقبال خوبی روبرو شد. از طرفی منر لردز چندین قابلیت مختلف دارد که باعث جذابیت آن شده است. برای مثال اینکه شما می توانید به صورت سوم شخص در دنیای خود قدم زده و بگردید یکی از ویژگی های مثبت این بازی است. در کنار آن سیستم پیشرفته مدیریت و تجارت در این بازی باعث شده که کاربر ساعت ها درگیر آن بگردد.

شرکت سازنده بازی منر لردز بیان کرد که این بازی با عرضه روی فروشگاه های مختلف کامپیوتر توانسته موفقیت بسیار خوبی کسب کند. مخصوصاً اینکه این بازی از روز اول روی گیم پس کامپیوتر هم حضور داشت و با استقبال بسیار خوبی از این جانبه هم روبرو شد. همینطور اینکه این بازی روی فروشگاه های اپیک، استیم، مایکروسافت و GOG حضور داشت که باعث شد افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

منر لردز به وسیله شرکت Slavic Magic ساخته شد و از زمان معرفی موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. حدود 3.2 میلیون نفر این بازی را به Wishlist خود در فروشگاه استیم اضافه کردند و فروش آن تنها در 24 ساعت اول عرضه از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد. این در حالتی است که این بازی به شکل دسترسی اولیه عرضه شده و هنوز کامل نیست.

نکته جالب اینجاست که حتی سازندگان بازی هم بیان کردند که منر لردز فراتر از انتظار آن ها عمل نموده است. به این شکل که این بازی با استقبال بسیار خوبی از طرف هواداران روبرو شد و فروش آن از مرز 2 میلیون نسخه عبور نموده که یک عدد بسیار خوب برای سبک استراتژی و شهرسازی است.

یکی از دلایلی که باعث شد بازی منر لردز با استقبال خوبی روبرو گردد، فستیوال Steam Next Fest بود. این بازی در این فستیوال توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بدرخشد. همین موضوع باعث شد تا افراد زیادی در پی عرضه منر لردز باشند و به محض عرضه آن را خریداری نمایند. در کنار آن نکته اینجاست که شرکت سازنده بازی پشتیبانی خوبی از آن نموده و به نظرات کاربران در دسترسی اولیه به طور کامل گوش داده است.

نکته جالب اینجاست که بازی منر لردز در زمان عرضه عملکرد بهتری از بازی تمدن 6 (Civilization 6) و توتال وار: وارهمر 3 (Total War: Warhammer 3) داشته است. همین موضوع باعث هیجان زده شدن سازندگان شده که این بازی با چنین موفقیتی روبرو شده است. حال نوبت آن رسیده تا این کاربران را تا زمان عرضه حفظ نمایند و در نتیجه روند کاری شرکت سازنده بازی کمی تغییر کند.

نکته اصلی در خصوص بازی منر لردز خلاقیت در آن است. شرکت سازنده کوشش نموده تا در این بازی از نهایت خلاقیت خود استفاده نموده و به برترین نحو بازی را عرضه کند. به همین علت است که این بازی در حالت دسترسی اولیه در ابتدا عرضه شده تا مسائل آن رفع گردد و پس از آن بازی با کمترین ایراد ممکن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع: GameDeveloper

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1403 بروزرسانی: 5 خرداد 1403 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1813

به "فروش بازی Manor Lords از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی Manor Lords از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید