شباهت بی نهایت عجیب الهام پاوه نژاد و دخترش

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران: عکسی از شباهت عجیب الهام پاوه نژاد و دخترش که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.الهام پاوه نژاد (زاده 27 شهریور 1350 در تهران) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.

شباهت بی نهایت عجیب الهام پاوه نژاد و دخترش

الهام پاوه نژاد بازیگر مردمی کشورمان است. الهام پاوه نژاد در اینستاگرام خود به دردهای جامعه زیاد می پردازد. الهام پاوه نژاد را با بازی در سریال به یادماندنی همسران مردم شناختند. الهام پاوه نژاد در تئاتر هم فعالیت گسترده دارد. الهام پاوه نژاد عکس جدیدی از خودش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، اخیرا عکس الهام پاوه نژاد و دخترش د رفضای مجازی منتشر شد و شباهت عجیب آن ها به هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

پاوه نژاد دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال 1371 (خورشیدی) است. از سال 1369 به صورت حرفه ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر شروع کرد. نخستین کار صحنه وی در سال 1370 به کارگردانی اکبر زنجانپور با اسم ساحره سوزان و نخستین بازی کار تصویری او در سال 1373 سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال نهاده شد.

منبع: اقتصاد 24

منبع: رکنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1306

به "شباهت بی نهایت عجیب الهام پاوه نژاد و دخترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت بی نهایت عجیب الهام پاوه نژاد و دخترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید