سوبارو کراس ترک 2019 در مقابل فارستر

به گزارش مجله گرگانلند، کراس ترک و فارستر 2 کراس اوور مقرون به صرفه با سیستم چهار چرخ متحرک هستند که سوبارو تولید کرده است.

سوبارو کراس ترک 2019 در مقابل فارستر

خبرنگاران - هر دوی آن ها به عنوان خودرو های کوچک و مقرون به صرفه ای که عملی و همه کاره هستند به حساب می آیند، اما تفاوت هایی با هم دارند.

کراس ترک : کراس ترک دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر است که می توان گفت یک موتور تخت به جای فرمت معمولی چهار سیلندر خطی است. این موتور 152 اسب بخار قدرت و 145 پوند فوت گشتاور تولید می کند که می توان موتور آن را با گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT جفت کرد.

گیربکس متغیر پیوسته را می توان در حالت کنترل دستی استفاده کرد که هفت دنده از پیش معین شده را برای جابجایی با استفاده از دنده های پدال روی فرمان ارائه می دهد.

به دلیل داشتن سیستم چهار چرخ متحرک، قدرت به هر چهار چرخ منتقل می شود. شایان ذکر است که سیستم چهار چرخ متحرک بسته به گیربکسی که انتخاب می شود متفاوت عمل می کند.

مدل های دستی دارای تقسیم قدرت یکنواخت بین چرخ های جلو و عقب هستند که 50 درصد قدرت را به چرخ های جلو و 50 درصد را به عقب منتقل می کند. مدل های مجهز به CVT دارای سوگیری بیشتری در جلو هستند، به این معنی که 60 درصد نیرو به چرخ های جلو و 40 درصد به چرخ های عقب ارسال می شود.

فارستر : فارستر از یک پیشرانه مشابه، اما با موتور بزرگتر استفاده می کند. این خودرو از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر استفاده می کند که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت گشتاور تولید می کند. تنها یک جعبه دنده در دسترس است، یک CVT که نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد.

مانند کراس ترک، این گیربکس می تواند بین هفت نسبت دنده از پیش معین شده جابجا شود. همچنین قدرت را بین محور های جلو و عقب 60/40 تقسیم می کند و دارای حالت X و کنترل فرود از تپه است.

مدل های تریم بالاتر دارای دو تنظیمات برای X Mode هستند، یک تنظیمات معمولی و یک حالت سخت کوه تر که برای شرایط جاده ای عمیق تر و چسبنده تر و شرایط خارج از جاده مناسب است.

فارستر همچنین دارای دو حالت رانندگی Sport Intelligent و Sport (یا Sport Sharp در مدل های فارستر Sport)است ، که واکنش دریچه گاز و انتقال را تغییر می دهند. علاوه بر این، فارستر با استارت/ایست موتور استاندارد عرضه می شود که به آن کمک می کند تا رتبه سوخت ترکیبی 29 MPG را به دست آورد، که همان کراس ترک کوچکتر و کم قدرت تر است.

کراس ترک : کراس ترک را می توان با فناوری های زیادی برای کمک به رانندگان احساس امنیت و تمرکز روی کار رانندگی داشت. تریم های ممتاز با پکیج EyeSight یا مدل های سطح تریم محدود دارای مجموعه سیستم های ایمنی EyeSight هستند که شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و نوسان و کمک حفظ خطوط، تشخیص نقاط کور با کمک تغییر خط و هشدار ترافیک متقابل است. همچنین می توانید از کمک نور بالا، چراغ های جلوی فرمان پذیر و ترمز اتوماتیک معکوس در کراس ترک استفاده کنید.

فارستر : فارستر بسکمک از تجهیزات مشابه کراس ترک را دارد، اما بر اساس وسایل نقلیه کوچکتر ساخته شده است. به عنوان مثال، Eyesight در فارستر با ترمز اتوماتیک پیش از برخورد، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و انحراف، کمک حفظ خطوط، مدیریت دریچه گاز قبل از برخورد، و هشدار شروع خودرو پیشرو به صورت استاندارد در فارستر ارائه می شود.

خبرنگاران اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1537

به "سوبارو کراس ترک 2019 در مقابل فارستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوبارو کراس ترک 2019 در مقابل فارستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید