راهنمای خرید کرم مو بر

به گزارش مجله گرگانلند، یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی که برای از بین بردن موهای زاید استفاده می کنیم، کرم مو بر است. بر خلاف تیغ که پس از استفاده موهای شما را کلفت تر و حتی سرعت رشد موهای زاید را از قبل بیشتر خواهد نمود؛ خرید کرم مو بر باعث کاهش رشد موها موجب نرم تر شدن موهای شما پس از استفاده خواهد شد.

راهنمای خرید کرم مو بر

در انتخاب کرم مو بر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • توجه به نوع پوست خود، اولین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. همواره برای استفاده اولیه از کرم مورد نظرتان، ابتدا مقدار کمی را روی بدن خود امتحان کنید سپس بقیه قسمت ها را به کرم مو بر آغشته کنید. این امر باعث می گردد اگر شما آلرژی یا حساسیت پوستی دارید خودش را نشان دهد و از مصرف بقیه آن جلوگیری کنید. آلرژی ممکن است با نشانه هایی مثل: تورم، خارش های مکرر و قرمزی پوست همراه باشد.
  • تا حد امکان از کرمی بهره ببرید که کمترین بو را داشته باشد. بوی شدید اغلب کرم مو بر باعث اذیت شما می گردد. بنابراین اگر به بیماری های تنفسی مبتلا هستید در شناسایی این ویژگی دقت لازم را به کار ببرید.
  • توجه کنید اشکال مختلف این کرم (اسپری، ژل و….) ترکیب یکسانی دارند. سدیم تیوگلیکولات و کلسیم هیدروکسید از مواد اصلی کرم موبر هستند و در مواردی شرکت های سازنده ممکن است مقدار این مواد را در کرم هایشان زیاد یا کم نمایند.

چند نکته هنگام استفاده از کرم مو بر

  • پزشکان توصیه می نمایند از کرم مو بر در ناحیه تناسلی، نزدیک چشم ها و ابروها استفاده نگردد.
  • تعداد دفعات استفاده ازکرم مهم نیست و شما می توانید با توجه به نیازتان بهره ببرید.
  • حتما به تایم استفاده از کرم توجه کنید و در زمان مقرر محل را شستشو دهید تا دچار عارضه پوستی نشوید. البته بهترین راه این است که بعد از استفاده از کرم یک دوش گرم بگیرید.
منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 699

به "راهنمای خرید کرم مو بر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کرم مو بر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید