ترسناک ترین و خنده دارترین گاف های هوش مصنوعی، عکس

به گزارش مجله گرگانلند، زومیت نوشت: تعدادی از تصویرسازی های عجیب و خنده دار هوش مصنوعی را مرور خواهیم کرد؛ چهره ای از هوش مصنوعی که باعث می گردد دیگر برایمان آنقدر ترسناک و همه فن حریف به نظر نرسد.

ترسناک ترین و خنده دارترین گاف های هوش مصنوعی، عکس

این روزها بعضی از مخاطبان فناوری گله مندند که به هوش مصنوعی بیش ازحد پرداخته می شود، اما واقعیت این است که هوش مصنوعی چیزی نیست که فراموش شود یا بحث در خصوص آن کنار گذاشته شود. به عنوان کسی که موشکافانه اخبار و روند پیشرفت تکنولوژی را دنبال می نماید، چاره ای نداریم جز اینکه این بخش را به عنوان تفریح ای مطلع کننده در نظر بگیریم و بفهمیم هر بار چه ایده هایی با میدجرنی یا سایر ابزارهای فراوری تصویر هوش مصنوعی ساخته شده اند، پیاده سازی آن ها تا چه مقدار پیروز بوده، هوش مصنوعی در تصحیح اشکالاتش چه مقدار پیشرفت نموده است و غیره. بنابراین در کنار لذت بصری می توانیم به مواردی دست پیدا کنیم که تیزبینی و نکته سنجی مان را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • ناسا در اعماق اقیانوس در پی چه می شود؟/ عکس

  • راننده مشهور فرمول یک خودروی میلیون دلاری خود را تحویل گرفت/عکس و فیلم

  • تلفیق چند مدل خودرو در جدیدترین محصول مرسدس بنز/عکس

تعدادی از تصویرسازی های عجیب و خنده دار هوش مصنوعی را مرور خواهیم کرد؛ چهره ای از هوش مصنوعی که باعث می شود دیگر برایمان آنقدر ترسناک و همه فن حریف به نظر نرسد.

البته بعضی از این تصاویر باعث می شوند تا بیشتر اهمیت پرامپت نویسی حرفه ای را برای فراوری تصاویر باکیفیت با هوش مصنوعی درک کنیم.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1771

به "ترسناک ترین و خنده دارترین گاف های هوش مصنوعی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین و خنده دارترین گاف های هوش مصنوعی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید