برگزاری جشنواره های فصلی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش مجله گرگانلند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره های فصلی فرصت بی نظیری برای توسعه گردشگری در استان فراهم می کند.

برگزاری جشنواره های فصلی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت 99 گفت: آذربایجان غربی به دلیل داشتن آب و هوای کوهستانی و برخورداری از طبیعت بکر و زیبا و تولید محصولات باغی و کشاورزی ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری کشاورزی و طبیعت گردی دارد.

او اضافه کرد: در سال های اخیر برای شناساندن و معرفی این ظرفیت ها، جشنواره های مختلفی با موضوع توسعه گردشگری کشاورزی از جمله جشنواره گیلاس اشنویه، جشنواره بادام قوشچی، جشنواره بیدمشک ارومیه، جشنواره انگور سیاه سردشت و سایر جشنواره برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: تجربه چندین ساله برگزاری جشنواره های این چنینی نشان داده است که مردم استقبال خوبی از آنها کرده و از طرفی برای کشاورزان و غرفه داران حاضر در جشنواره نیز درآمد خوبی دارد.

او شرح داد: برگزاری جشنواره های فصلی همچنین موجب معرفی یک شهر و استان با یک برند مخصوص شود و در دنیای توسعه یافته امروزی نیز این برندها با برد جهانی که دارند، می توانند در شناساندن و معرفی یک مکان و شهر نقش به سزایی داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 522

به "برگزاری جشنواره های فصلی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره های فصلی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید