برترین جاروبرقی های روباتیک 2021

به گزارش مجله گرگانلند، هر روز بر تعداد وسایل هوشمند افزوده می شود و در این میان روبات های جاروبرقی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. کاربر می تواند هنگامی که بیرون از خانه حضور دارد، این روبات را از راه دور فعال کند و کاملاً هم بر عملکرد آن نظارت داشته باشد. مجله خبری زد دی نت در این گزارش کوتاه به برترین جاروبرقی های روباتیک جهان در سال 2021 اشار کرده است.

برترین جاروبرقی های روباتیک 2021

360 S10: این روبات کوچک دارای باتری بزرگ و قدرتمندی با قدرت مکش بالا برای پاک کردن خانه است و در عین حال صدایی بسیار کم حدود 60 دسی بل دارد. این روبات بسرعت با اپلیکیشن همراه خود سینک می شود و با استفاده از نقشه سه بعدی که این اپ در اختیارش قرار می دهد در خانه حرکت می کند. این نقشه همچنین به روبات نشان می دهد که در کدام بخش های خانه فرش وجود دارد بنابراین در این نقاط خانه از مخزن آب خود استفاده نمی کند. این روبات به سیستم مسیریابی LiDAR مجهز است و بخوبی می تواند موانع را دور بزند.

Roborock S7: این جاروبرقی چندکاره هم بسیار پرطرفدار است و با هر بار شارژ تا 3 ساعت می توان با آن کار کرد. این روبات همچنین به فرچه های ویبراتور مجهز است که می تواند سرامیک را بخوبی تمیز کند و وقتی هم به فرش ها برسد این فرچه ها را جمع می کند تا مسئله ای در جارو کشیدن خانه پیش نیاید. این فرچه ها 3 هزار بار در دقیقه می لرزند تا زمین را کاملاً برق بیندازند.

iRobot Roomba i7: این جاروبرقی روباتیک دارای دو برس جداگانه است و برای دارندگان حیوانات خانگی یک ضرورت محسوب می شود چرا که موها و پرزهای این حیوانات را کاملاً جمع آوری می کند. این روبات همراه با یک اپ ویژه کار می کند و ازسوی دیگر هرگاه مخزن جاروبرقی پر شود با صدای آلارم به شما هشدار می دهد. این روبات از سیستم و تکنولوژی vSLAM برای مسیریابی استفاده می کند و به دستیار صوتی نیز مجهز است.

Dyson 360 Heurist: این جاروبرقی روباتیک از تکنولوژی SLAM برای مسیریابی بهره گرفته تا بتواند نقشه ای مناسب از فضای خانه در اختیار روبات قرار دهد. از آنجا که در همه عرض روبات، برس هایی قرار گرفته اند پس می تواند با هربار حرکت بخش بیشتری از سطوح را تمیز کند و به این ترتیب زمان کمتری صرف تمیزکاری خانه می شود.

Ecovacs Deebot N8 Pro: این جاروبرقی که بدون کمک دیگران گردوخاک و آشغال های جمع آوری شده را خالی می کند، برای اداره ها و خانه هایی که نیاز به تمیزی زیاد دارند گزینه ای مناسب محسوب می شود. این جاروبرقی روباتیک چندکاره می تواند با کمک اپلیکیشن ویژه خود از کل خانه نقشه مناسبی ترسیم کند و همچنین به یک مخزن آب 240 میلی لیتری مجهز است و در مواقع ضروری با پاشیدن آب روی زمین به تمیزکاری می پردازد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1184

به "برترین جاروبرقی های روباتیک 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاروبرقی های روباتیک 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید