باغ های بوچارت ، بهشت بی نظیر کانادایی

به گزارش مجله گرگانلند، باغ های بوچارت یا بهشت! بدون تردید یکی از زیباترین نقاط دنیا را می توان باغ های بوچارت دانست که بازدید از این منطقه به تمامی گردشگران کانادا توصیه می گردد و با بازدید از این باغ ها می توانید سفر خود را خاطره انگیز تر نمایید. گفتنی است که این باغ ها در جزیره ونکوور قرار گرفته و وسعتی بیش از 22 هکتار دارد.

باغ های بوچارت ، بهشت بی نظیر کانادایی

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علت نامگذاری این باغ ها را می توان فعالیت خانواده بوچارت در آنها دانست و این خانواده گل های بسیار زیبایی را پرورش داده اند و می توانید تمامی زیبایی های دنیا را در یک منطقه مشاهده نمایید. گفتنی است که باغ های بوچارت آب و هوای مناسبی داشته و منطقه های حفاظت شده هم در آن مشاهده می گردد که در این منطقه ها می توانید بعضی از گل و گیاه ها را نگهداری نمایید. گفتنی است که این باغ ها به صورت سالانه میزبان بیش از 500 هزار نفر از جای جای نقاط دنیا می باشد و همین امر نشان دهنده اهمیت بالای گردشگری آن خواهد بود. در ادامه با خبرنگاران باشید تا با تور کانادا سفری کوتاه اما لذت بخش به این باغ های زیبا و بی مانند داشته باشیم.

معماری و ساخت باغ های بوچارت

بی شک یکی از بی نظیرترین جاذبه های کانادا و بخصوص ونکوور را می توان باغ های بوچارت دانست که در این باغ ها می توانید زیبایی های متنوعی را مشاهده نمایید. بی شک گشت و گذار در باغ های بوچارت می تواند برترین حس را برایتان تداعی سازد و علت آن را می توان زیبایی های بی نظیری دانست که در این پارک وجود دارند. تماشای گل های رنگارنگ و درختان سر به فلک کشیده در یک فضای آرام و تمیز می تواند حس خوبی را برای بینندگان القا سازد. در سال 2004 بود که این باغ ها به اسم یکی از مهمترین منطقه ها تاریخی کانادا هم شناخته شدند و با انتخاب هر یک از فصول سال می توانید شاهد جلوه ای نو از این باغ ها باشید. اولین باغ بوچارت در سال 1904 به وسیله جنی بوچارت ایجاد شد.

دقیقا زمین همین باغ ها زمانی معدن سنگ آهک بود و مواد استخراج شده از این منطقه برای سیمان شدن به کارخانه همسر وی منتقل می شد اما پس از سالها که کار معدن تمام شد، کارگران معدن را بیکار نزاشته و از آنها برای بار کردن کامیون با خاک و شن های مخصوص استفاده کرد و پس از پخش کردن این خاک ها در فضا، آغاز به کاشت چند گیاه نخود شیرین و بعلاوه چند نوع گل رز نمود که در مدت کوتاهی توانست نظر بسیاری را به خود جلب نماید.

ویژگی این جاذبه بی نظیر

باغ های بوچارت تشکیل شده از 5 بخش مختلف هستند که هر یک از این بخش ها مختص نوع خاصی از گیاهان هستند. این 5 بخش با نام های: باغ غرق شده، باغ گل رز، باغ ژاپنی، باغ ایتالیایی و باغ مدیترانه ای شناخته می شوند. مجموعه باغ های بوچارت به وسیله 50 باغبان حرفه ای نگهداری می شوند و تمامی گل و گیاهان به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند تا هیچگونه آسیبی به آنها وارد نگردد.

توجه داشته باشید که در هر زمانی از سال در این باغ ها گل و گیاه زنده مشاهده خواهید کرد و تنوع رنگی به قدری بالاست که می توانید انواع اقسام رنگ ها را در این منطقه مشاهده کنید و بی شک با گشت و گذار در آن روحیه شما به طرز چشمگیری تغییر خواهد نمود. توجه داشته باشید که در مواقع شب فضای باغ ها به وسیله چراغ ها تزئین شده و زیبایی بیشتری پیدا خواهند کرد و از ماه جولای تا اوت شنبه ها برنامه آتش بازی در باغ برپا می گردد.

برترین زمان بازدید از این باغ های افسون کننده

انتخاب برترین زمان سفر به این باغ ها سبب خواهد شد تا بتوانید زیبایی های بیشتری را در آن مورد بازدید قرار دهید. البته توجه داشته باشید که در هر یک از فصول سال ویژگی های خاصی از این باغ ها شاهد هستیم و در حالت کلی هر فصل برای افراد خاصی انتخابی مناسب خواهد بود. شرایط فصل های مختلف از قرار زیر خواهند بود:

  • بهار: فصل بهار که فصل رویش مجدد گل و گیاه است شاهد تنوع رنگی و گیاهی بسیار در این باغ خواهیم بود و بی شک این فصل به اسم برترین زمان برای بازدید از این باغ ها از نظر زیبایی خواهد بود و همه جا های باغ پوشیده از گل خواهد بود.
  • تابستان: گل و گیاه در فصل تابستان به مقدار بهار نیست اما به قدری است که شما را غرق در خود سازد. علاوه بر تماشای گل و گیاه می توانید کافه ها و رستوران های باغ را برای سرگرمی و استراحت خود انتخاب نمایید.برنامه های قایقرانی هم در این فصل برگزار می گردد که می توانید بازدید خود از باغ های بوچارت را لذت بخش تر سازید.
  • پاییز: فصل پاییز به اسم یکی از رویایی ترین فصول سال شناخته می گردد و بی شک با سفر در این زمان به باغ های بوچارت شاهد تنوع رنگی بالایی از رنگ های نارنجی، زرد و قرمز خواهید بود. برترین زمان بازدید از باغ ژاپنی را می توان فصل پاییز دانست و در این زمان می توانید اطلاعات بیشتری از باغبانان به علت پایین بودن مسافران دریافت نمایید.
  • زمستان: سفر به باغ های بوچارت در فصل زمستان هم لذت بخصوصی خواهد داشت چرا که پوشیده شدن گل و گیاهان با رنگ سفید برف و بارش مداوم آن، زیبایی های بی نظیری خواهد داشت. در حالت کلی هم باید بدانید که آب و هوای ونکوور به علت جزیره ای بودن، می تواند سفری لذت بخش در زمستان را هم برایتان تداعی سازد.
منبع: دلتابان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1260

به "باغ های بوچارت ، بهشت بی نظیر کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های بوچارت ، بهشت بی نظیر کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید