بازگشت 3 بازیکن کلیدی بارسلونا به تمرینات در آستانه مصاف با مایورکا

به گزارش مجله گرگانلند، تیم فوتبال بارسلونا برای اولین بازی خود در سال نو میلادی می تواند سه مهره هجومی اش را با خود به خانه حریف ببرد.

بازگشت 3 بازیکن کلیدی بارسلونا به تمرینات در آستانه مصاف با مایورکا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا پس از چند روز استراحت به مناسب فرا رسیدن کریسمس، تمرینات شان را از سر گرفتند.

تمرین عصر روز گذشته (سه شنبه) کاتالان ها با یک خبر خوب برای سرمربی تیم ژاوی هرناندس همراه بود، چرا که سه بازیکن جوان و کلیدی او پدری، آنسو فاتی و ممفیس دپای دوباره پا به توپ شدند.

این سه نفر تعداد زیادی از بازی های این فصل بارسلونا را به علت مصدومیت از دست دادند، اما اکنون به نظر می رسد که آماده بازگشت به میادین هستند. در میان آنها شانس پدری برای حضور در میدان نبرد با مایورکا بیشتر است. در خصوص دو بازیکن دیگر اما غیرمحتمل است که در اولین بازی کاتالان ها در سال 2022 به میدان بروند و حتی ممکن است در لیست بازیکنان ژاوی هم قرار نگیرند تا مبادا مصدومیت شان تشدید گردد.

بازگشت این سه نفر به تمرینات در حالی است که بارسلونا چهار بازیکن دیگرش، جوردی آلبا، دنی آلوز، آلخاندرو بالده و کلمن لنگله را به علت ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.

بارسلونا یکشنبه هفته آینده در هفته نوزدهم لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان مایورکا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1529

به "بازگشت 3 بازیکن کلیدی بارسلونا به تمرینات در آستانه مصاف با مایورکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 3 بازیکن کلیدی بارسلونا به تمرینات در آستانه مصاف با مایورکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید