اولین گوشی ریلمی با پشتیبانی از شارژر 125 واتی به زودی راهی بازار اروپا می گردد

به گزارش مجله گرگانلند، ریلمی در ماه آگوست امسال از فناوری شارژ سریع 125 واتی UltraDart رونمایی کرد. تا به این لحظه محصولی با این شارژر معرفی نشده اما امروز مدیرعامل این شرکت خاطرنشان کرد اولین گوشی به همراه شارژر 125 واتی ریلمی به زودی راهی اروپا خواهد شد.

اولین گوشی ریلمی با پشتیبانی از شارژر 125 واتی به زودی راهی بازار اروپا می گردد

با ما سفر کنید و با قیمت تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اوایل این ماه، ریلمی طی رویدادی در نمایشگاه IFA Berlin، از برنامه های خود برای تبدیل شدن به یکی از پنج شرکت برتر سازنده گوشی هوشمند در دنیا تا انتها سال 2021 اطلاع داد. در حال حاضر این شرکت در بازارهای دنیای آنقدرها شناخته شده نیست اما گوشی های بسیار خوبی فراوری می نماید. حالا هم به نظر می رسد میخواهد به صورت تدریجی، بازار عرضه خود را گسترش دهد.

اما محصولی از ریلمی که قرار است وارد بازار اروپا گردد، یک گوشی با قابلیت هیجان انگیز است. در واقع این قابلیت جذاب، پشتیبانی آن از شارژر سریع 125 واتی ریلمی است که در ماه آگوست شاهد معرفی از آن بودیم. مدیرعامل ریلمی این خبر را به وسیله حساب رسمی خود در توییتر، به همراه تصویری از این شارژر منتشر کرد.

در رابطه با نام این گوشی، زمان عرضه، قابلیت های سخت افزاری، قیمت و … اطلاعاتی در اختیار نداریم. اما در رابطه با خود شارژر می توانیم بگوییم که به ادعای ریلمی، قادر است یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تنها در مدت 3 دقیقه از 0 به 33 درصد برساند که واقعا حیرت انگیز است. از قابلیت های خوب این شارژر می توان به پشتیبانی آن از استانداردهای مختلف نظیر 125 وات PPS و 65 وات PD و 36 وات QC اشاره نمود.

دو ماه پیش اوپو نیز از شارژر 125 واتی خود رونمایی کرد که می توانست در مدت زمان 5 دقیقه شارژ یک گوشی با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت را از 0 به 41 درصد برساند. بسیاری از کاربران از سرعت بالای این شارژرها و تاثیر منفی که روی طول عمر باتری می گذارند نگران هستند اما اوپو مدعی شد سلامت باتری پس از 800 چرخه شارژ، به 80 درصد خواهد رسید. یعنی زمانی که باید باتری گوشی تعویض گردد.

شیائومی هم مدعی شده بود سلامت باتری می 10 اولترا پس از 800 چرخه شارژ با شارژر سریع 120 واتی، به 90 درصد کاهش پیدا می نماید. اگر بدترین حالت ممکن را برای شارژر 125 واتی ریلمی در نظر بگیریم، یعنی کاهش سلامت باتری به 80 درصد پس از 800 بار چرخه شارژ کامل، در صورت شارژ روزانه گوشی از 0 تا 100 با این شارژر، حدودا 2 سال طول می کشد تا به یک باتری جدید احتیاج داشته باشیم.

با این حال بدیهی است این نوع فناوری ها به صورت کلی برای سلامت باتری گوشی مضر هستند و تنها باید در مواقعی که واقعا به آن احتیاج داریم از آن استفاده کنیم. مثلا زمانی که باید برای جلسه یا قرار دیدار به بیرون از خانه برویم و می دانیم شارژ باقی مانده کافی نیست. با این شکل استفاده، سال های زیادی می توان از گوشی بدون مشکل استفاده کرد.

  • شارژ 125 وات اوپو ظرفیت باتری را با سرعت زیادی کاهش می دهد

منبع: GsmArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 737

به "اولین گوشی ریلمی با پشتیبانی از شارژر 125 واتی به زودی راهی بازار اروپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی ریلمی با پشتیبانی از شارژر 125 واتی به زودی راهی بازار اروپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید