گلکسی S21 فن ادیشن برای اولین بار با بدنه پلاستیکی دیده شد

به گزارش مجله گرگانلند، گلکسی S21 فن ادیشن به عنوان یکی از گوشی های سامسونگ قرار است اوایل سال 2022 راهی بازار گردد؛ به همین دلیل امروز بار دیگر شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با آن بودیم.

گلکسی S21 فن ادیشن برای اولین بار با بدنه پلاستیکی دیده شد

این روزها شاید وقتی از سامسونگ و برنامه های این شرکت برای آینده صحبت می کنیم، ذهنمان به صورت ناخودآگاه به سمت پرچم دارهای سری گلکسی S22 راهنمایی گردد. گوشی هایی که انتظار می رود شرکت کره ای را بار دیگر به عنوان برترین سازنده گوشی های هوشمند به دنیا بشناساند. البته در حال حاضر هم سامسونگ چنین لقبی را یدک می کشد اما یکی دو سالی هست که پرچم داران آن خیلی نمی توانند توجه کاربران را به خود جلب نمایند و باید توجه ویژه ای به این بخش گردد.

نباید فراموش کرد که در سال 2022، یک محصول بسیار مجذوب کننده دیگر هم راهی بازار خواهد شد. محصولی که این روزها تقریبا همواره در خبرها نامی از آن می شنویم و اطلاعاتی پیرامون آن منتشر می گردد. در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن صحبت می کنیم؛ محصولی که قرار بود اواسط سال جاری رونمایی و راهی بازار گردد اما هربار بنا به دلایلی که در صدر آن کمبود تراشه پرچم دار واقع شده است، این اتفاق به تعویق می افتاد تا اینکه اکنون گفته می گردد اوایل سال 202 میلادی باید شاهد رونمایی و عرضه این گوشی به بازار باشیم.

سامسونگ اولین بار در سال 2020 و با گوشی های گلکسی نوت 10 لایت و S10 لایت تصمیم گرفت پرچم دار ارزان فراوری کند. اما کمی بعد گلکسی S20 فن ادیشن را به جای S20 لایت راهی بازار کرد و به نظر می رسد از حالا به بعد دیگر قرار نیست محصولی با پسوند لایت را به عنوان پرچم دار ارزان این شرکت ببینیم چرا که تمام گوشی های این دسته با پسوند فن ادیشن عرضه می شوند.

محبوبیت بسیار بالایی که این گوشی ها در میان کاربران پیدا کردند باعث شد سامسونگ روی فراوری مدل های مختلف آن اصرار داشته باشد. البته از آنجایی که دیگر خبری از سری نوت نخواهد بود، هر سال فقط یک مدل گوشی از سری فن ادیشن را شاهد خواهیم بود که آن هم از برند S خواهد بود. در حال حاضر هم جدیدترین و مورد انتظارترین مدل، گلکسی S21 فن ادیشن است.

در خبری که امروز پیرامون این محصول منتشر شد، شنیدیم که گلکسی S21 فن ادیشن قرار است با بدنه ای پلاستیکی، کاملا مشابه گلکسی S21 راهی بازار گردد. یعنی دقیقا این دو گوشی جز مقدار، از لحاظ ظاهر بیرونی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تمام قابلیت های آن ها مشابه یکدیگر است. البته بار دیگر تکرار می کنیم که منظور از شباهت فقط ظاهر بیرونی است چرا که این دو گوشی از لحاظ قابلیت های درونی اندکی با یکدیگر تفاوت دارند که از جمله مهم ترین این ها می توان به دوربین تله فوتو اشاره نمود که در گلکسی S21 فن ادیشن قادر است تا سه برابر به صورت اپتیکال بزرگ نمایی کند در حالی که در گلکسی S21 این اندازه به 1.1 برابر می رسد.

از طرفی در گلکسی S21 کاربر می تواند با وضوح 8K به ضبط ویدیو بپردازد در حالی که در گلکسی S21 فن ادیشن این اندازه درست مانند نسل گذشته به 4K محدود می گردد. بعلاوه به خاطر استفاده از نمایشگر بزرگ تر، ظرفیت باتری گلکسی S21 فن ادیشن هم بیشتر خواهد بود (4500 در مقابل 4000 میلی آمپر ساعت). نکته آخر هم شارژر درون جعبه است. یعنی گلکسی S21 اگرچه قیمت کمتری دارد اما درون جعبه آن شارژر وجود دارد ولی در جعبه گلکسی S21 هیچ چیز جز خود گوشی و یک کابل USB-C به USB-C دیده نمی گردد.

تا به امروز اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی در اختیار داشتیم به همین مقدار محدود می شد اما یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Abisheksoni130 مدعی شد که گوشی را واقعا در اختیار دارد و بدین ترتیب، تصاویری از آن را با کاربران به اشتراک گذاشت تا ایده بهتری از آنچه قرار است به عنوان پرچم دار مالی شرکت کره ای راهی بازار گردد داشته باشیم.

در اطلاعات مربوط به این گوشی هم نوشته شده که گلکسی S21 فن ادیشن 5G بدنه ای پلاستیکی دارد اما سبک وزن است. جک هدفون ندارد و نمایشگر آن هم 120 هرتزی است. تمام این ها را پیش از این هم می دانستیم اما تا به امروز تصویری واقعی از کهکشانی مورد انتظار سامسونگ منتشر نشده بود.

گلکسی S21 فن ادیشن که انتظار می رود در ماه دسامبر همین سال جاری یا اوایل ژانویه 2022 و در جریان رویداد CES 2022 راهی بازار گردد، از قابلیت های خوبی نظیر اینترنت 5G، نمایشگر 6.4 اینچی بدون حاشیه زیاد، رفرش ریت 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 888، دوربین های قدرتمندتر و چیزهایی از این دست بهره می برد که می تواند این گوشی را در تبدیل شدن به یکی از برترین های بازار در سال 2022 کمک نمایند.

البته به تازگی خبری در رابطه با این گوشی منتشر شد که در آن به وجود مدلی از این محصول با 12 گیگابایت رم اشاره شده بود. معمولا سامسونگ پرچم دارهای قدرتمند خود را به این اندازه حافظه رم مجهز می نماید و گوشی های ارزان قیمت تر همگی 8 گیگابایت رم دارند اما به اعتقاد آن خبرگزاری، گلکسی S21 فن ادیشن هم در مدلی با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است باتری این مجموعه بسیار قدرتمند قرار است 4500 میلی آمپر ساعتی باشد که گفته می گردد با یک شارژر 15 واتی موجود درون جعبه هم می توان آن را شارژ کرد.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، به نظر می رسد مشکل کمبود تراشه باعث شده شرکت کره ای نتواند این گوشی را در مدل های مختلف و انبوهی فراوری کند به همین دلیل قرار است آن را فقط در بازار اروپا عرضه کند. تعیین نیست با بازگشت شرایط به حالت قبل آیا باز هم شاهد عرضه این محصول به بازارهای خارج از اروپا خواهیم بود یا خیر اما به نظر می رسد فعلا مشکل تراشه تمام شرکت ها را تحت تأثیر قرار داده باشد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1596

به "گلکسی S21 فن ادیشن برای اولین بار با بدنه پلاستیکی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن برای اولین بار با بدنه پلاستیکی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید