اوضاع تنیس روی میز نسبت به گذشته بهتر شده، می توان سه سهمیه گرفت

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر روز یکشنبه از اردوی تیم ملی تنیس روی میز بازدید کرد. وی در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان از تنیس روی میز در راه کسب سهمیه المپیک همه گونه حمایتی خواهد داشت، اظهارداشت: من یکی از هواداران تنیس روی میز هستم و هر زمان فرصت کنم بازی های این رشته را پیگیری می کنم.

اوضاع تنیس روی میز نسبت به گذشته بهتر شده، می توان سه سهمیه گرفت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از اینکه ملی پوشان تنیس روی میز در تورنمنت های پیش رو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به حداکثر آمادگی لازم برسند، اعلام کرد: اینکه بهترین بازیکنان و تیم های تنیس روی میز دنیا در قاره آسیا هستند به نوعی یک فرصت برای پینگ پنگ بازان ایران به شمار می رود تا با استفاده از آن بتوانند به مدارج بالایی از این رشته دست یابند.

سجادی همچنین با بیان اینکه آرامش لازم در تنیس روی میز حاکم است، توضیح داد: طی مدت زمان سرپرستی آقای سعادتمند کارها آنچنان خوب و منظم پیش رفت که نسبت به گذشته بهتر و منظم تر است. من فکر می کنم که تنیس روی میز بتواند حتی سه سهمیه المپیک بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، نصرالله سجادی در حالی از اردوی تیم ملی تنیس روی میز بازدید کرد که این تیم در آستانه اعزام به پروتورهای دنیای اتریش و بلژیک واقع شده است. این اعزام هابه منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انجام می گردد که از 4 مهرماه در تایلند شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 139

به "اوضاع تنیس روی میز نسبت به گذشته بهتر شده، می توان سه سهمیه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع تنیس روی میز نسبت به گذشته بهتر شده، می توان سه سهمیه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید