اقامت در هتل های مقرون به صرفه ، چگونه راحت سفر کنیم؟

به گزارش مجله گرگانلند، حتما برای شما هم پیش امده است که در دورهایی کوتاه مدت یا بلند مدت زندگی دجار بهران های مالی شده باشید و علاوه بر این احتیاج به یک سفر داشته باشید.در سفر تفریحی یا سفر کاری شاید شما احتیاج به یک محل استراحت پیدا کنید در این مواقع باید توصیه های زیر را مد نظر قرار دهید.در مواقعی که بودجه شما برای سفر محدود باشد قطعا مجبورید در هتل های مقرون به صرفه قیمتی که در جاهای نامطلوب واقع شده است اقامت کنید. با انجام چند راه کار ساده شما می توانید اقامتی امن و راحت در هتل یا خوابگاه خود داشته باشید. حتی الامکان در اتاقی اقامت کنید که در پایین ترین طبقه و نزدیک پله های اضطراری باشد.چون در مواقع اضطراری شما به راحتی میتوانید به بیرون از ساختمان بروید و دیگر وقت خود را برای پیدا کردن پله های اضطراری از دست نمی دهید گرچه این نکته را هم در نظر بگیرد که اگر در منطقه ای هستید که جرم و جنایت زیادی اتفاق می افتد بالاترین طبقه احتمال دزدی از شما را کمتر میکند. مسیر پله های اضطراری را بخاطر بسپارید. بهتر است بعد از ورود به اتاقتان، مسیر را یاد بگیرید و یادگیری مسیر را به موقع اتش سوزی نگذارید. در ادامه مواردی را برای راهنمای و اقامت در هتل های مقرون به صرفه و چگونگی انتخاب مقرون به صرفهترین هتل ها در سفر و رزرو هتل های مقرون به صرفه را برای شما به طور کامل توضیح میدهیم ...

اقامت در هتل های مقرون به صرفه ، چگونه راحت سفر کنیم؟

کارهایی که در هتل باید انجام گردد

برای اقامت در هتل های مقرون به صرفه و چگونگی رزرو هتل های مقرون به صرفه سعی کنید اتاقی را کرایه کنید که به بیرون نمای کمتری داشته باشد و یا از خیابان دور باشد. دسترسی عمومی کمتر به اتاق شما بهتر است. قبل از این که بخوابید داخل اتاق را خوب نگاه کنید. با آنالیز کردن پشت پرده ها، پشت درها، کمدها، توالت و ... مطمئن شوید که تنهایید.

رعایت نکات لازم

برای انتخاب مقرون به صرفهترین هتل ها در سفر شما قفل اتاق را خوب آنالیز کنید و مطمئن شوید که سالم است و اگر خراب است از یک قفل دیگر بهره ببرید و یا حداقل یک صندلی محکم پشت در بگذارید. اگر شما در طبقه ای کمتر از طبقه دوم هستید پنجره را نیز ببندید و پرده ها را بکشید. اگر نسیم یاری میکند که شما راحت تر بخوابید پس از قلم نیاندازید که یک فن کوچک همراه خود داشته باشید و با قرار دادن آن بر روی میز راحت تر بخواب بروید.

در نظر گرفتن امنیت

وقتی که در اتاق هستید در را ببندید و هرگز ان را باز نگذارید. اگر شخصی ادعا میکند که یک نفر را برای نظافت به اتاق شما میفرستد، با کارمند هتل تماس بگیرید و مطمئن شوید که واقعاً یک نظافتچی به اتاق شما می اید.موقع ترک هتل کارت و یا آدرس هتل را همراه داشته باشید. با این کار بدون شک مسیر برگشت را پیدا میکنید، مخصوصاً در شب. تمام وسایل خود را به اتاق هتل ببرید و از گذاشتن انها در ماشین در پاکینگ هتل دوری کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1704

به "اقامت در هتل های مقرون به صرفه ، چگونه راحت سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل های مقرون به صرفه ، چگونه راحت سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید