آموزش سه ورزش پر طرفدار به دانش آموزان

به گزارش مجله گرگانلند، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن بیان جزئیات انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش 3گانه از آموزش سه ورزش جذاب و پر طرفدار به دانش آموزان خبر داد.

آموزش سه ورزش پر طرفدار به دانش آموزان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

حسین بابویی در گفت وگو با پانا با بیان جزئیات امضای تفاهم نامه بین فدراسیون ورزش 3گانه و فدراسیون ورزش دانش آموزی اظهار کرد: به دلیل وجود 14 و نیم میلیون دانش آموز با سلایق و علایق مختلف باید هر یک از دانش آموزان را بر اساس نوع علاقه وارد یک فعالیت ورزشی کنیم.

وی اضافه کرد: هر دانش آموزی که فضای ورزشی را درک کند می تواند ارتباط نزدیکی بین فرهنگ اجتماعی جامعه خود برقرار کند و این تفاهم نامه یک فرصت بسیار خوب در این راستا است.

بابویی با بیان اینکه با 21 فدراسیون ورزشی در 3 حوزه نیروی انسانی، استعدادیابی و رویدادهای مشترک فعالیت و همکاری داریم گفت: یکی از حوزه های مشترک ما با فدراسیون ورزش های 3گانه وجود رشته های دوچرخه سواری، شنا و دو و میدانی بود که جز رشته های پرطرفدار و جذاب از سوی دانش آموزان است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با اشاره به اینکه ورزش می تواند سبک زندگی را تغییر دهد اضافه کرد: این 3 ورزش استقامتی و قدرتی هستند و باعث ترویج فعالیت در دانش آموزان می شوند لذا با این نگاه تفاهم نامه ای را با فدراسیون ورزش 3گانه منعقد کردیم در این راستا معلمان تربیت بدنی را نیز آموزش می دهیم تا دانش آموزان را در این راستا آموزش دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1208

به "آموزش سه ورزش پر طرفدار به دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش سه ورزش پر طرفدار به دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید