کافه شیرینی دانژه شعبه فرشته: مکانی زیبا و پر از آرامش بهاری

به گزارش مجله گرگانلند، کافه دانژه یکی از زیباترین کافه های شمال تهران، با طراحی فضای داخلی بسیار دلنشین است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این کافه بزنیم.

کافه شیرینی دانژه شعبه فرشته: مکانی زیبا و پر از آرامش بهاری

معرفی

کافه دانژه یک کافه متفاوت با فضایی بزرگ، سبز و طراحی داخلی خاص و زیبا در خیابان فرشته تهران است. در این کافه می توانید لحظاتی پر از آرامش را در کنار دوستان خود، به دور از ترافیک و شلوغی مرکز تجربه کنید. کارکنان و مدیریت این کافه با خوشرویی، میزبانی شایسته برای شما هستند و با ارائه خوردنی هایی که هم از نظر طعم و مواد به کار رفته در آ ن ها و هم از نظر ظاهری از برترین ها هستند، کام شما را شیرین می نمایند. در صفحه اول منوی این کافه متنی زیبا درباره این کافه نوشته شده است که در ادامه می خوانید.

دانژه یک قنادی نیست، شیرینی دارد، اما شیرینی پزی نیست! جایگاه هایی راحت با رنگ هایی دلنشین و قهوه ای تازه با عطری هوش ربا که برایتان سرو گردد.

اما دانژه یک کافه هم نیست! دانژه تجربه ساعاتی دلنشین همراه با کسانی که دوستشان دارید. دانژه تلاشی خستگی ناپذیر و نبوغی بی حد و حصر است برای تهیه سالم ترین خوشمزه ها! دانژه، سیاره کوچکی است در قلب تهران ...

آدرس

کافه دانژه در خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، پلاک 31، مجتمع کویین سنتر، طبقه همکف، پلاک هفت واقع شده است.

موقعیت کویین سنتر روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیریت این کافه به شما امتحان کردن همه خوراکی های خوشمزه کافه را پیشنهاد می نماید! اما ما هم به شما پیشنهاد می کنیم حتما از شیرینی های خوشمزه کافه شیرینی دانژه سفارش بدهید و آن ها را با یک نوشیدنی مطابق با ذائقه خود امتحان کنید تا متوجه کیفیت بالای محصولات این کافه بشوید.

امکانات

کافه شیرینی دانژه (شعبه فرشته) امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، دسر رایگان، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، حق سرویس، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. ظرفیت این کافه 45 نفر است و از ساعت 9 تا 23 پذیرای شما خواهد بود. این کافه در رده قیمتی لوکس واقع شده است.

در مجموع این کافه را یکی از زیباترین کافه های تهران خواهید یافت و پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1458

به "کافه شیرینی دانژه شعبه فرشته: مکانی زیبا و پر از آرامش بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه شیرینی دانژه شعبه فرشته: مکانی زیبا و پر از آرامش بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید