پیغام تلخ استقلال به یک بازیکن: دیگر سرتمرین نیا!

به گزارش مجله گرگانلند، باشگاه استقلال با ارائه نامه رسمی به علیرضا رضایی از این بازیکن خواسته که در تمرینات تیم شرکت نکند.

پیغام تلخ استقلال به یک بازیکن: دیگر سرتمرین نیا!

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رضایی دروازه بان آینده دار استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و به زودی شاهد حضورش در یک تیم لیگ فزونی دیگر خواهیم بود. رضایی که یکسال دیگر از قراردادش به جای مانده از هفته های پیش زمزمه های جدایی اش وجود داشت اما هنوز با مسئولان باشگاه در این خصوص به توافق نرسیده است.

مدیریت باشگاه استقلال از رضایی خواسته که برای صدور رضایتنامه اش یکسال دیگر قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا در خاتمه لیگ بیست و سوم به جمع آبی پوشان برگردد. رضایی اما راضی به این مساله نیست و خواستار جدایی قطعی شده است.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار پوستری از سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی فر سه گلر خود در لیگ برتر را تعیین کرد تا جدایی رضایی قطعی باشد.

مدیران استقلال حتی با دادن یک نامه رسمی به رضایی از او خواسته اند در تمرینات تیم شرکت نکند تا تکلیفش روشن گردد.

با همه این مسائل به نظر می رسد به زودی تکلیف رضایی تعیین گردد و او برای جدایی از استقلال با مسئولان باشگاه به توافق برسد.

شمس آذر قزوین جدی ترین مشتری رضایی محسوب می گردد؛ این دروازه بان 24 ساله اما چند پیشنهاد هم از تیم های دیگر لیگ برتر دریافت نموده و باید دید در نهایت با پیراهن چه تیمی وارد لیگ بیست و سوم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1785

به "پیغام تلخ استقلال به یک بازیکن: دیگر سرتمرین نیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تلخ استقلال به یک بازیکن: دیگر سرتمرین نیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید