وقف بیش از 1000 جلد کتاب از سوی دانشگاه ارومیه به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی

به گزارش مجله گرگانلند، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه گفت: در راستای مشارکت در پویش وقف کتاب، خیر ماندگار بیش از 1000 جلد کتاب از سوی دانشگاه ارومیه به کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی وقف شد.

وقف بیش از 1000 جلد کتاب از سوی دانشگاه ارومیه به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

منوچهر ده بزرگی، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه ارومیه با وقف بیش از 1000 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در پویش وقف کتاب، خیر ماندگار مشارکت کرد.

ده بزرگی توضیح داد: بخشی از کتب اهدا شده از انتشارات دانشگاه ارومیه است که از سوی اساتید دانشگاه تألیف شده اند و بخشی نیز توسط دانشجویان اهدا شده است.

ده بزرگی عنوان کرد: تمامی کتابخانه ها هدف واحدی دارند لیکن کتابخانه های عمومی از این جهت که به تمامی اقشار جامعه در بازه زمانی گسترده تری خدمات کتابخانه ای ارائه می دهند نقش مهم تری در تأمین احتیاج های اطلاعاتی مردم دارند و اجرای این پویش گامی در جهت غنی سازی منابع اطلاعاتی کتابخانه های عمومی خواهد بود.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه گفت: منابع کتابخانه های دانشگاهی متناسب با احتیاج های اطلاعاتی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه است که بیشتر شامل کتب تخصصی و علمی با امانت بین کتابخانه ای می توان این منابع را در دسترس اعضا کتابخانه های عمومی نیز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 792

به "وقف بیش از 1000 جلد کتاب از سوی دانشگاه ارومیه به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقف بیش از 1000 جلد کتاب از سوی دانشگاه ارومیه به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید