وال استریت: ترامپ نتیجه آزمایش اول کرونای خود را پنهان کرد

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، یک نشریه آمریکایی از پنهانکاری دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره نتیجه آزمایش اول کرونای خود خبر داد.

وال استریت: ترامپ نتیجه آزمایش اول کرونای خود را پنهان کرد

بر اساس این گزارش، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ترامپ در ابتدا یک آزمایش فوری کرونا داده که جواب آن نیز مثبت بوده است، اما او این موضوع را پنهان کرده بود و خواستار آزمایشهای مجدد شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است بامداد شنبه به وقت تهران به یک بیمارستان نظامی در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ پس از انتقال به بیمارستان در پیام تصویری کوتاهی که در صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر شد، گفت که در شرایط خوبی به سر می برد.

وی در عین حال از تمام کسانی که برای وی آرزوی بهبودی کرده اند، تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا در عین حال هدف از انتقالش به بیمارستان والتر رید را اطمینان یافتن از این موضوع که اوضاع در راستا درستی پیش می رود، اظهار داشت.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در پیامی توئیتری از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش ملانیا خبر داد.

وی در این پیام نوشت: امشب نتیجه آزمایش کرونای من و بانوی اول آمریکا مثبت اعلام شد. قرنطینه و فرایند بهبودمان را سریعاً آغاز می کنیم. با یکدیگر از پس آن برخواهیم آمد.

دومین مناظره ترامپ و جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020، برای تاریخ 24 مهر تدارک دیده شده است و ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا می تواند برگزاری آن را با اشکال روبرو کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 759

به "وال استریت: ترامپ نتیجه آزمایش اول کرونای خود را پنهان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت: ترامپ نتیجه آزمایش اول کرونای خود را پنهان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید